Skip to content
پروژه‌های عمرانی ورزشی در دانشگاه‌ها

پروژه‌های عمرانی ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان از تکمیل و بهره برداری پروژه‌های عمرانی ورزشی در دانشگاه‌ها با حمایت اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم و اداره کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان در دهه مبارک فجر خبر داد.

پروژه‌های عمرانی ورزشی در دانشگاه‌ها

محمدحسین علیزاده در مورد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی ورزشی در دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: این پروژه‌ها در حوزه توسعه فضای ورزشی دانشگاه‌ها بوده و از آن جمله می ‌توان به سالن های چند منظوره زمین چمن مصنوعی و استخرهای سرپوشیده اشاره کرد.

وی ادامه داد: اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم عنایت بخصوصی به توسعه فضای ورزشی دانشگاه‌ها داشته‌ بطوری که در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۸ میلیارد تومان برای احداث و تکمیل ۲۰ پروژه شامل ۶ سالن ورزشی، ۸ استخر و ۶ زمین رو باز اختصاص داده است.

وی بیان کرد: در سال ۱۳۹۸ باوجود محدودیت‌های بودجه‌ای موجود، مبلغ پیش‌بینی شده اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت عتف جهت ساخت و تکمیل فضاهای ورزشی در دانشگاه‌ها مبلغ ۲۰ میلیارد تومان بوده است که لیست نهایی پروژه‌ها پس از امضای موافقت‌نامه با سازمان برنامه و بودجه رسما اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: طی سال‌های ۹۸-۹۷ با کمک‌های انجام شده از سوی اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی ، سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویان، ۲۶ پروژه زمین چمن مصنوعی و کف‌پوش زمین روباز به مرحله بهره‌برداری رسیده و تعداد ۲۹  پروژه ورزشی نیز مصادف با دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا