Skip to content
مهلت دفاع از پایان‌نامه‌ها در دانشگاه آزاد

تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه‌ها در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی با توجه شرایط نامساعد جوی در روزهای قبل، مهلت دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله ها را تا ۲۱ بهمن ماه ۹۸ تمدید کرد.

مهلت دفاع از پایان‌نامه‌ها

دستورالعمل «تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه و رساله دانشجویان در نیم سال اول ۹۹-۹۸ » به کلیه رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

براساس این دستورالعمل، با عنایت به شرایط نامساعد آب و هوایی در روزهای گذشته در تمام سطح کشور و در راستای مساعدت و همکاری با دانشجویان این دانشگاه و همچنین اعضای هیأت علمی و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد جهت برگزاری جلسات دفاع پایان‌نامه و رساله دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی، مهلت دفاع از پایان‌نامه‌ها تمدید شده و برگزاری این جلسات تا ۲۱ بهمن ۹۸ بلامانع است.

نکته قابل ذکر در این دستورالعمل این است که تمدید مهلت بیان شده در خصوص دفاع از پایان‌نامه و رساله دکتری، صرفاً در صورت نبود منع آموزشی و تأیید شورای گروه آموزشی مبنی بر برآورده شدن کامل اهداف پروپوزال و همچنین به شرط همراه داشتن کد پایان‌نامه، امکان‌پذیر است.

براساس دستورالعمل قبلی دانشگاه آزاد در مورد مهلت برگزاری جلسات دفاع پایان‌نامه و رساله دانشجویان این دانشگاه، مهلت دانشجویان برای دفاع تا اوایل بهمن ماه بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا