Skip to content
کلاس‌های مجازی دانشگاه تهران

کلاس‌های دانشگاه تهران مجازی برگزار می‌شوند

کلاس‌های دانشگاه تهران از شنبه ۱۰ اسفند ۹۸ از طریق سیستم یادگیری الکترونیک و به‌صورت مجازی برگزار می‌شوند.

مجازی شدن کلاس‌های دانشگاه تهران

معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: از شنبه، ۱۰ اسفند ۹۸ دانشجویان دانشگاه تهران با استفاده از سیستم یادگیری الکترونیک یا به صورت غیرحضوری در کلیه کلاس‌های آموزشی این دانشگاه شرکت خواهند کرد.

یکی از ویژگی‌های سیستم یادگیری الکترونیک آموزشی این است که حضور و غیاب دانشجویان در کلاس‌های مجازی را رصد می‌کند؛ بنابراین حضور کلیه دانشجویان در این کلاس‌های مجازی و غیر حضوری الزامی است.

به بیان معاونت آموزشی دانشگاه تهران تمهیداتی در نظر گرفته شده که تمام دانشجویان قادر باشند به آسانی به سیستم یادگیری غیرالکترونیکی دسترسی داشته باشند. درنتیجه هیچ‌گونه نگرانی در این مورد وجود ندارد.

جلسات دفاع

  • جلسات دفاع پایان‌نامه و رساله‌های دانشجویی وانجام پژوهش در دانشگاه تهران روال عادی سابق خود را خواهد داشت و طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی برگزار می‌شود.
  • دانشجویان از شنبه ۱۰ اسفندماه می‌توانند مطابق با برنامه‌های اعلام‌شده خود و در موعدهای مقرر شده، ضمن رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی، پیگیر فعالیت‌های پژوهشی خود باشند.
  • همه اعضای هیئت علمی و پرسنل دانشگاه تهران از امروز دهم اسفندماه ۹۸ در دانشگاه حضور دارند و کارهای اداری دانشگاه مطابق روال‌های گذشته به‌صورت عادی پیگیری خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا