Skip to content
طولانی شدن نیمسال تحصیلی

احتمال طولانی شدن نیمسال تحصیلی

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس ضمن اشاره به ضرورت تهیه اینترنت شخصی توسط دانشجویان جهت شرکت در کلاس‌های مجازی گفت: با توجه به شرایط فعلی احتمال طولانی شدن نیمسال تحصیلی تا مرداد ۹۹ وجود دارد.

کلاس‌های مجازی

دکتر محمدرضا کلباسی اظهار داشت: با توجه به این‌که همه دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشجویی به شهر محل سکونت خود بازگشته‌اند، بنابراین تا پایان سال هیچ کلاس درس حضوری در این دانشگاه برگزار نخواهد شد.

وی درخصوص استفاده دانشجویان از آموزش‌های مجازی اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند با استفاده از لپ‌تاپ یا گوشی همراه خود از این کلاس‌های آنلاین بهره ببرند.

زیرساخت‌های لازم

ازآن‌جا که بیشتر از ۸۰۰۰ دانشجو از کل کشور داریم، امکان فراهم آوردن دسترسی همه آنها به اینترنت برای ما مقدور نبود. به‌همین دلیل دانشجویان بایستی اینترنت شخصی تهیه کنند.

کلباسی ادامه داد: ازآن‌جا که احتمال شیوع ویروس کرونا تا پس از تعطیلات عید هم وجود دارد، توصیه ما این است که دانشجویان عزیز حتما ابزار دسترسی به آموزش‌های آنلاین را برای خود فراهم کنند.

وی تاکید کرد: امکان رصد حضور یا غیبت دانشجویان در سیستم آموزش‌های الکترونیکی وجود دارد و گزارش این حضور و غیاب در کلاس‌های آنلاین ذخیره می‌شود.

دکتر محمدرضا کلباسی در انتها خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی و امکانات مورد نیاز جهت برپایی کلاس‌های حضوری، احتمال طولانی شدن نیمسال تحصیلی تا اواخر تیرماه یا اواسط مردادماه ۹۹ وجود دارد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا