Skip to content
کد شناسه استخدامی برای اعضای هیئت علمی

اختصاص کد شناسه استخدامی به اعضای هیئت علمی

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم از صدور کد شناسه استخدامی برای چهار هزار و ۷۱ عضو هیأت علمی بعد از ۱۰ سال توسط سازمان امور اداری و استخدامی خبر داد.

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم اعلام کرد: سازمان امور اداری و استخدامی تعداد ۶ هزار مجوز استخدامی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌هایی که زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند صادر کرده است.

کد شناسه استخدامی

اباصلت خراسانی اضافه کرد: از بین این ۶ هزار مجوز، تعداد چهار هزار و ۷۱ نفر پیش‌تر استخدام شده بودند اما از ۱۰ سال قبل تا الان فاقد کد شناسه بودند.

وی درباره علت عدم صدور این کد توضیح داد: سازمان امور اداری استخدامی کشور مبنی بر دلایلی این کدها را صادر نکرده بود و در بعضی موارد هم وزارت علوم،تحقیقات و فناوری پیگیر این موارد نبوده است.

خراسانی افزود: از میان این کدها، حدود ۲ هزار کد جهت جذب هیأت علمی جدید تا ۲ سال آینده صادر شده است.

وی تاکید کرد: صدور این کد ها بر مبنای آمایش آموزش عالی و بر اساس برنامه ششم توسعه بوده و به دانشگاه‌ها ابلاغ گردیده است.

وی در خصوص اعطای این کد شناسه‌ها به بورسیه هایی که دانشگاه‌های دولتی جایابی می‌شوند، اعلام کرد: بخشی از این کدها با موافقت دانشگاه‌ها به این افراد جهت جذب اختصاص داده شده است.

هر سال وزارت علوم،تحقیقات و فناوری ۲ فراخوان جهت جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در شهریورماه و بهمن ماه برگزار می‌کند. تعداد جذب شوندگان در هر کدام از فراخوان ها حدود ۸۰۰ نفر است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا