رفتن به محتوای اصلی
ارائه خدمات مجازی به دانشجویان

ارائه خدمات مجازی به دانشجویان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی: با توجه به وضعیت موجود، باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در جهت ارائه خدمات مجازی به دانشجویان بیشترین تلاش را انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری ضمن اشاره به دیدار معاونت فرهنگی و دانشجویی با دکتر محمدمهدی طهرانچی از طریق تماس تصویری، بیان داشت: در این جلسه که با حضور مدیران کل حوزه‌های دانشجویی، فرهنگی، ورزشی و همچنین تشکل‌های دانشجویی برگزار شد، گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده در سالی که گذشت و به‎‌ویژه بعد از شیوع ویروس کرونا ارائه شد.

ارائه خدمات مجازی

دکتر کلانتری ادامه داد: پس از شیوع بیماری کرونا، کلیه حوزه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی به‌شکل تمام وقت و در فضای مجازی در حال فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان بوده‌اند.

وی افزود: در این دیدار ارائه خدمات مطلوب‌تر و با کیفیت بیشتر به دانشجویان در فضای مجازی از طریق فعالیت‌ها و برنامه‌های جدید مقرر شد.

استفاده حداکثری از فضای مجازی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: در شرایط فعلی که کشورمان همانند سایر کشورهای جهان با بیماری کوید-۱۹ درگیر و درحال مبارزه است، ضروری است تا با استفاده از ظرفیت‌های کشور در حوزه فضای مجازی، ارتباط بین واحدها، ستاد، معاونت‌ها و مدیران کل و دانشجویان در این فضا انجام شود. بنابراین در این جلسه بر استفاده حداکثری و بهینه از فضای مجازی تأکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در پایان تاکید کرد: در جلسه مذکور برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی برای سال ۹۹ ارائه و مقرر شد که فعالیت‌ها و اقدامات مورد نیاز جهت استفاده دانشجویان از فضای مجازی انجام پذیرد. میزان فعالیت‌های صورت گرفته در فضای مجازی نیز از طرف اداره‌های کل‌ دانشجویی، ورزشی، فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی به زودی انعکاس داده خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا در چند ماهه اخیر باعث شده است که آموزش حضوری در دانشگاه‌ها تعطیل شده و دانشگاه‌های کشور به سمت استفاده از آموزش‌های مجازی و الکترونیکی روی آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا