Skip to content

استقرار ۱۲۰ شرکت فناور و دانش بنیان-تولید و تجاری سازی ۲۰۰ محصول دانش بنیان

دکتر علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه اقتصاد دانش‌ بنیان در ۱۰ سال گذشته شتاب کم سابقه‌ای در کشور پیدا کرده است، گفت: ۱۲۰ شرکت فناور و دانش‌ بنیان در پارک علم و فناوری مازندران استقرار دارند و بیش از ۲۰۰ محصول از سوی این شرکت‌ها تولید و تجاری‌ سازی شده است.

استقرار ۱۲۰ شرکت فناور و دانش بنیان

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری مازندران، دکتر معتمدزادگان از ساخت پردیس پارک علم و فناوری مازندران در سال آینده “۹۸ ” خبر داد، گفت: تقاضا برای استقرار در پارک علم و فناوری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

دکتر معتمدزادگان گفت در حال حاضر فضای فیزیکی پارک علم و فناوری استان ۵ هزارمتر مربع است که به دنبال افزایش آن با ایجاد پردیس پارک علم و فناوری تا ۱۰ هزار مترمربع هستیم.

دکتر علی معتمدزادگان خاطر نشان کرد: به زودی عملیات اجرایی ساخت پردیس پارک علم و فناوری مازندران با اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال و با زیربنای پنج هزارمترمربع در زمینی به مساحت ۲ و نیم هکتار در ساری آغاز می‌شود تا با احداث ساختمان چند منظوره در این پردیس شاهد افزایش تولید ثروت از طریق علم و فناوری باشیم.

دکتر معتمدزادگان پارک‌های علم و فناوری را مهم‌ترین اکوسیستم حمایتی از شرکت‌های کوچک و بزرگ دانش محور دانست و بیان کرد: پارک‌های علم و فناوری با ارائه خدمات موثر و تخصصی زمینه رشد سریع شرکت‌های کوچک تا متوسط را فراهم می‌نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا