رفتن به محتوای اصلی
اشتغال ۲۰ هزار دانشجو تا سال ۱۴۰۰

اشتغال ۲۰ هزار دانشجو تا سال ۱۴۰۰

معاون دانشگاه و مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی: تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۰ اشتغال ۲۰ هزار دانشجو عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را تامین کنیم.

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که به امضای معاون دانشگاه و مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد و همچنین معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.

دکتر بابک نگاهداری در مراسم امضای این تفاهم‌نامه همکاری اعلام کرد: این تفاهم‌نامه که در جهت پیاده‌سازی طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی منعقد شده، شرایط اشتغال ۲۰ هزار دانشجو و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی را تا سال ۱۴۰۰ مهیا می‌کند.

مفاد تفاهم‌نامه

نگاهداری ادامه داد: مطابق این تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی با نقش محوری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تعهد داد که از طریق تعریف کردن کد شناسایی برای واحدهای تابعه، فارغ‌التحصیلان جویای کار و شغل اولی را شناسایی کرده و جهت کارورزی معرفی نماید.

معاون دانشگاه و مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تعهدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان تاکید کرد: این وزارت‌خانه متعهد شد تا از طریق

  • پرداخت سهم بیمه کارفرما مجموعاً تا حداکثر ۲۴ ماه برای هر کارورز
  • پوشش بیمه مسئولیت و حوادث برای کارورزان در دوره ‌های مقدماتی
  • پرداخت کمک هزینه آموزشی
  • ایجاد دسترسی‌های مدیریتی لازم برای دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه کارورزی

فرآیند اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی عضو باشگاه را تسهیل کرده و زمینه اشتغال ۲۰ هزار دانشجو را تا پایان سال ۱۴۰۰ فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا