رفتن به محتوای اصلی

اعزام دانشجویی به عتبات آغاز شد

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام سیدمحمد رضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره دانشگاهیان با بیان اینکه اعزام هجدهمین دوره از سفرهای عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شده است، گفت: در اعزام های این دوره که از اول بهمن ماه آغاز می‌شود و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد، ۱۷ هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

اعزام دانشجویی به عتبات

وی گفت: نخستین کاروان هجدهمین دوره عتبات دانشجویان امروز ۱ بهمن ماه  از قزوین راهی عتبات خواهد شد. همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روزانه ۴ کاروان دانشگاهی به صورت هوایی و زمینی وارد عراق خواهند شد.

حجت الاسلام فقیهی  از برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی برای زائران یک هفته قبل از اعزام به سفر خبر داد و افزود: علاوه بر همایش استانی، جلسه آموزشی با حضور اعضای کاروان های اعزامی حدود یک هفته قبل از هر سفر در استان‌های مربوطه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اقامت زائرین دانشگاهی سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین خواهند بود. همچنین به منظور بهره برداری بیشتر زائرین از سامرا و کاظمین، درصدد هستیم تعداد روزهای سفر در کاظمین را افزایش دهیم.

حجت الاسلام فقیهی یادآور شد: با همکاری سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا مطلوب‌ترین هتل‌های موجود در عراق برای زائرین دانشگاهی تدارک دیده شده است. همچنین با برنامه‌ریزی های صورت گرفته و همکاری بعثه مقام معظم رهبری، برنامه‌های فرهنگی و زیارتی ویژه‌ای برای کاروان های دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا