Skip to content

اعزام دانشجوی جهادگر از تهران در قالب ۱۷ گروه جهادی در ایام نوروز

معاونت سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران از اعزام ۴۵۰ دانشجوی جهادگر در قالب ۱۷ گروه جهادی از استان تهران در ایام نوروز به مناطق محروم خبر داد.

اعزام دانشجوی جهادگر از تهران

مسعود اعتمادی معاونت سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران در گفت‌‌وگویی با اشاره به این‌که ۳۰۰ دانشجوی جهادگر در قالب ۱۲ گروه جهادی آماده اعزام به استان کرمانشاه هستند، گفت: طبق تقسیم‌های انجام شده شهرستان ثلاث باباجانی به بسیج استان تهران سپرده شده که گروه‌های ما از ۳ تا ۱۳ فروردین در منطقه به مردم آسیب‌دیده خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که این گروه‌ها در بخش‌های مختلفی همچون عمرانی، فرهنگی، پزشکی و دام‌پزشکی آماده کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند، ادامه داد: در بخش عمرانی ساخت‌ و ساز منازل مسکونی برای خانواده‌هایی که از نظر مالی و اقتصادی در پایین‌ترین حد مردم روستای خود قرار دارند برنامه‌ریزی شده که تلاش می‌کنیم حداقل ۸ پروژه ساخت مسکن را تحویل بگیریم و به همت دانشجویان جهادگر منازلی در حد توان به این افراد تحویل دهیم.

معاونت سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران افزود: در بخش فرهنگی نیز کلاس‌های مختلفی برای مردم منطقه برنامه‌ریزی شده و همچنین چند تیم پزشکی و دام‌پزشکی نیز آماده خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند.

اعتمادی با بیان این‌که ۱۰۰ دانشجوی خواهر و ۵۰ دانشجوی برادر نیز در قالب ۵ گروه جهادی به مناطق محروم استان تهران اعزام می‌شوند، تصریح کرد: شکل محرومیت در استان تهران با استان‌های دیگر متفاوت است به همین دلیل این دانشجویان با هدف بررسی آسیب‌های اجتماعی و پیگیری مطالبات مردم اعزام می‌شوند تا کنار این عزیزان قرار بگیرند و مشکلات‌شان را بسنجند و در حد توان نیازهای‌شان را برطرف کنند و اگر بیش‌تر بود از مسئولان استانی مطالبه کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا