Skip to content
اعطای تسهیلات

اعطای تسهیلات به دانشجویان علوم پزشکی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز اعطای تسهیلات دانشجویی به میزان۴۳۰ میلیارد ریال به دانشجویان علوم پزشکی در همه مقاطع تحصیلی خبر داد.

اعطای تسهیلات

بهروز رحیمی ضمن اعلام خبر فوق گفت: ۴۳۰ میلیارد ریال وام دانشجویی برای کمک به وضعیت تحصیلی و زندگی دانشجویان واجد شرایط به شکل وام های تحصیلی، وام مسکن و بنیاد علوی در بهمن ۹۸ ازجانب صندوق رفاه به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی تمام کشور اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: ضروری است اداره های رفاه دانشگاه‌ها و همچنین دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور از دانشجویان متقاضی دریافت وام‌ها ثبت‌نام انجام داده و لیست ثبت‌نام کنندگان را برای اعطای تسهیلات و انواع وام‌ها به صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ارسال نمایند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت: در زمینه امور مالی صندوق رفاه دانشجویان فهرست وام دانشجویی که در انتظار پرداخت باشد وجود ندارد.

یهروز رحیمی در پایان اظهار داشت: صندوق تمام لیست‌های ارسالی وام دانشجویی به این سازمان که مورد تایید معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها نیز بوده را کاملاً پرداخت کرده است.

صندوق رفاه دانشجویی

صندوق رفاه دانشجویان زیرمجموعه مدیریت اموردانشجوبی بوده و عهده دار اموررفاهی دانشجویان است و بعد از ورود دانشجویان به دانشگاه برقراری آرامش و آسایش آنان ازنظرمالی به عهده اداره رفاه است.

دانشجویان می‌توانند با استفاده ازامکانات صندوق رفاه دانشجویان وام و تسهیلات دریافت نمایند.

شایان ذکر است که درخواست این تسهیلات از طریق پرتال دانشجویی بوده و پس از انجام اقدامات اولیه و اداری قابل دریافت است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا