Skip to content
نحوه ادامه فعالیت دانشگاه‌ها توسط وزارت علوم اعلام شد

اعلام نحوه ادامه فعالیت دانشگاه‌ها توسط وزارت علوم

وزارت علوم با انتشار اطلاعیه‌ای، نحوه ادامه فعالیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری را از روز شنبه ۱۶ فروردین ۹۹ اعلام کرد.

متن اطلاعیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در متن اطلاعیه مذکور در مورد نحوه ادامه فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به شرح زیر آمده است:

با آرزوی عافیت و تندرستی، در جهت سیاست‌های کلی و تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، چگونگی فعالیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سرتاسر کشور و حضور پرسنل قسمت‌های مختلف از مورخ شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ به شرح ذیل اعلام می‌شود:

  1. درراستای بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و تمدید شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه، ضروری است به نحوی برنامه‌ریزی شود که ازطریق ایجاد شرایط انجام کار به‌صورت دورکاری، حضور کارکنان اداری و اعضای هیات علمی به میزان حداقل یک سوم کاهش یافته و زمینه اجرای فعالیت‌های ضروری فراهم گردد.
  2. مطابق با روال کنونی و تا اطلاع ثانوی از جانب ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها همچنان به شیوه الکترونیک ادامه خواهد داشت. بخشنامه‌ها و دستورالعمل معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ملاک عملکرد درمورد کیفیت و چگونگی برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی است.
  3. اطلاع به مدیر مستقیم قبل از حضور در محل کار در صورت ابتلای خود همکار یا نزدیکان وی به ویروس کرونا الزامی است.
  4. ازآن‌جا که تعدادی از مراکز و واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در دانشگاه‌ها با تولید اقلام و وسایل بهداشتی و مورد نیاز برای مقابله با کوید-۱۹ همکاری می‌کنند، تمهیداتی اتخاذ گردد که فعالیت این دسته از همکاران با سهولت و پشتیبانی کامل انجام گردد.
  5. هرگونه تصمیم جدید که باعث تغییر برنامه شود، متعاقباًً به اطلاع همکاران خواهد رسید.

https://msrt.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا