Skip to content

با حکم استاندار استاد دانشگاه تبریز، به سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب شد.

استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، دکترحمیدرضا قاسم‌زاده، عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد.

سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در متن حکم دکتر محمدرضا پورمحمدی آمده است: نظر به تجربه، تعهد، دانش و سوابق جناب‌عالی به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری” منصوب می‌شوید.

خاطر نشان می‌شود: پیش از این هم طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، دکتر حمیدرضا قاسم زاده به سمت مشاور در امور صنایع منصوب شده بود.

دکترحمیدرضا قاسم‌زاده متولد ۱۳۳۲، دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی ماشین‌آلات کشاورزی از کشور انگلستان و استاد تمام گروه آموزشی مهندسی بیوسیستم دانشگاه تبریز است. چاپ بیش از هفتاد مقاله در نشریات ISI  و علمی پژوهشی، ارائه بیش از ۲۰ مقاله در همایش‌های ملی و بین‌المللی، تالیف و ترجمه چهار جلد کتاب، دریافت جایزه بین‌المللی ORS انگلستان، عضو انجمن کشاورزی و زیستی آمریکا، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل کارخانه بنیان دیزل، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل مرکز تحقیقات صنایع سنگین، مدیرگروه آموزشی ماشین‌های کشاورزی، معاون اداری مالی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع، مشاور و قائم‌مقام رئیس دانشگاه از جمله سوابق علمی و اجرایی ایشان است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا