Skip to content

برای تقویت ورزش دانشگاهی کوتاهی نخواهیم کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مجمع سالیانه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی بر ضرورت تقویت ورزش در دانشگاه‌ها تاکید و بیان کرد: برای تقویت ورزش دانشگاهی کوتاهی نخواهیم کرد.

تقویت ورزش دانشگاهی

 دکتر منصور غلامی در این جلسه در حین بیان این مطلب اظهار کرد: این فدراسیون جزو مهمی از وزارت علوم است و در جهت بحث‌های تربیتی و ورزشی ایجاد شده، فعالیت می‌کند و بازوی مهمی برای وزارت‌خانه محسوب می‌شود.

دکتر منصورغلامی اضافه کرد: دانشگاه‌ها توانمندی‌های خوبی دارند و اغلب ممکن است محدودیت‌های مختلفی نیز داشته باشند، اما در زمان انجام کار با تمام توان پای کار می‌آیند. سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه در جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، کمک‌هایی را به موضوع ورزش دانشجویی می‌کنند. هنوز نمی‌توان گفت ظرفیت کافی برای فعالیت‌های ورزشی دانشجویان داریم. اینکه در یک دانشگاه از قهرمانان ملی برای افتخار آفرینی شود انحراف از مسیر اصلی و اهداف ورزش دانشگاهی است و نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد. آماده‌ام در جلسات مربوط به ورزش دانشجویی حضور داشته باشم و حتماً این کار را انجام خواهم داد.

ایشان خاطرنشان شد: وزارت علوم از هیچ کوششی برای تقویت ورزش دانشگاهی کوتاهی نخواهد کرد و از رئیس سازمان دانشجویان می‌خواهم به عنوان معاون وزیر از ورزش دانشجویی تا حد توان حمایت داشته باشد و من را نیز در جریان موارد لازم قرار دهد.

دکتر منصور غلامی با بیان اینکه شور و شوق فضای المپیادها همه خستگی‌ها را از تن بیرون می‌کند، بیان کرد: امیدوارم با وجود همه محدودیت‌های مالی که برای سال آینده اتفاق افتاده بتوانیم بدون کاستی‌ها و خلأهای امور را به خوبی پوشش دهیم.

در مجمع سالیانه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی که به ریاست دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، عبدالحمید احمدی معاون ورزش همگانی وزارت ورزش، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش، شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی در محل وزارت علوم برگزار شد، پیشنویس تقویم و بودجه فعالیت‌های سال ۱۳۹۸ فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی مورد تأیید قرار گرفت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا