Skip to content
وقف علمی isic

زمان خود را برای پیشرفت دانشجویان وقف علمی‌کنید

کمک به دیگران، صرفاً مستلزم توان مالی نیست. در بسیاری از موارد، با صرف زمان می‌توان مشکلات زیاید را حل کرد. هر اندازه که این تلاش ها بر نیازهای اصلی جامعه متمرکز باشند، ماندگارتر خواهند بود.

انجام کار خیر، کمک به دیگران در قالب انفاق و وقف، از دیرباز یکی از ارزش های اصلی جامعه ایران بوده است. مردمان این دیار کهن، در هر موقعیت اجتماعی و سن و سال و با هر سطح بضاعتی، انجام کار خیر را به مناسبت ها یا بدون مناسبت، یکی از اولویت‌های زندگی خود می دانند.

آفریدگار جهان نیز بارها ما را به کمک همنوعان دستور داده و فرموده: «هرگز به نیکوکارى نمى ‏رسید مگر اینکه از آنچه دوست مى ‏دارید، انفاق کنید».

دانشجویان به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور و آینده سازان جامعه، همانطور که به پشتیبانی خانواده خود دلگرم هستند، از جامعه نیاز انتظار حمایت دارند. به همین خاطر، سازمان بین‌المللی دانشگاهیان زمینه وقف علمی زمان را فراهم آورده است.

مشارکت در این طرح

در این چارچوب، تمامی افرادی که علاقه‌مند به وقف علمی هستند، می‌توانند زمان خود را در قالب آموزش، مشاوره، ارائه خدمات درمانی، تهیه محتوای آموزشی، اطلاع رسانی و جلب مشارکت، وقف دانشجویان نمایند.

مشارکت کنندگان در این طرح، می‌توانند با صرف زمان اندکی (حتی در قالب یک ساعت در هفته) با ارائه کمک به دانشجویان، خدمات خود را ماندگار کنند.

علاقه‌مندان به مشارکت، می‌توانند نسبت به اعلام آمادگی و نوع مشارکت خود در صفحه وقف علمی اقدام کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا