Skip to content
بررسی بیماری

بررسی بیماری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران

بررسی بیماری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران تا آخر این هفته انجام می‌شود. دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید بر این موضوع دارد که وضعیت دانشجویان بیمار شده در خوابگاه کوی علوم پزشکی تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

دکتر محمد حسین پورغریب بیان داشت: وضعیت دانشجویان مراجعه کننده به مرکز بهداشت که علائم سرماخوردگی و آنفولانزا مثل سرفه و آبریزش بینی داشتند، تحت کنترل و پیگیری است.

روز چهارشنبه تعداد افراد مراجعه کننده ۷۶ نفر بود تا اینکه به تعداد ۲۷ نفر در روز جمعه رسیده‌ایم. این نشان عبور از وضعیت بحرانی و کنترل شرایط بیماری است.

معاون دانشگاه یادآور شد: کارگروه تخصصی در این زمینه با مسئولان مربوطه تشکیل شده است که تا آخر هفته جاری نتیجه جلسه اعلام و گزارش کامل عامل این بیماری به اطلاع عموم مردم رسانده می‌شود.

به نظر وی وجود علائم مشابه و هم پوشانی آنفولانزا وسرماخوردگی وهمچنین آلودگی هوا باعث تشدید این علائم شده است. اما با دریافت جواب آزمایش‌ها و نتایج بیماری فوق این مشکلات بر طرف خواهد شد.

دکتر محمد حسین پور غریب اضافه کرد: در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد. اقدامات لازم از قبیل توزیع مرکبات و بسته حمایتی به دانشجویان و حتی خوابگاه دانشجویان علوم پزشکی تهران انجام شده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا