Skip to content
جشنواره دانشجویان نمونه

برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه

جزییات بیست و هشتمین جشنواره دانشجویان نمونه توسط مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان تشریح شد.

جشنواره دانشجویان نمونه

جاماسب نوذری: بیست و هشتمین جشنواره دانشجویان نمونه کشوری در تاریخ سوم اسفند ۹۸ در محل نهاد ریاست جمهوری به همراه معاون اول رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره، از تعداد ۳۰ دانشجوی نمونه که توسط وزارت علوم و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نیز از دانشجویان منتخبی که ازسوی دانشگاه آزاد معرفی شده‌اند تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

 

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در مورد اعطای تسهیلات به این دانشجوهای برگزیده در این دوره از جشنواره توضیح داد: در آئین‌نامه دانشجویان نمونه برای منتخبین جشنواره تسهیلاتی پیش‌بینی شده که از آن جمله می‌توان به:

  • امتیاز لحاظ شده جهت مصاحبه جذب اعضای هیات علمی
  • امکان تحصیل در مقاطع بالاتر بدون نیاز به آزمون

اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر این، جوایزی نقدی نیز برای این دانشجویان برگزیده مد نظر قرار گرفته شده است که طی جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری جایزه‌هایی تعیین شده  که در آینده نزدیک مشخص خواهند شد.

  جاماسب نوذری در پایان تاکید کرد: از آن‌جا که برخی شاخص‌ها در آیین‌نامه جدید جشنواره دانشجوی نمونه با تغییرات و تاکیدهایی همراه شده که سبب کاهش تعداد منتخبین گردیده. برای اولین مرتبه قسمت امتیازات فناورانه و جهت‌گیری به سوی دانشجوهای کارآفرین براساس آیین‌نامه جدید در جشنواره لحاظ خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا