Skip to content
سومین دوره ام بی ای سلامت

برگزاری سومین دوره آموزش «ام بی ای سلامت»

برگزاری سومین دوره آموزش ام بی ای سلامت، توسط مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران برگزار می‌گردد. پریسا فتایی مدیر مرکز تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی بیان کرد: سومین دوره آموزش ام بی ای سلامت با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اعطای مدرک کعتبر و قابل ترجمه برگزار می‌شود.

دوره آموزش «ام بی ای سلامت» فرصت ویژه برای پیشرفت و توسعه نگرش، دانش و مهارت‌های مرتبط با راه‌اندازی مدیریت کسب و کارهای سلامت برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند. برگزاری این دوره با حضور اساتید مطرح و برتر دانشگاه تهران، صنعتی شریف و شهید بهشتی است.

برخی از اهداف مهم و بزرگ برگزاری این دوره به شرح ذیل است:

  • توان افزایی دانشجویان
  • دانش آموختگان علوم پزشکی جهت حضور مؤثر
  • موفق در زمینه کسب و کارهای عرصه سلامت
  • تقویت مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
  • تجاری سازی فناوری‌های نوین حوزه سلامت
  • شناسایی و ایجاد فرصت‌ها و نحوه بهره برداری از آن‌ها در حوزه پزشکی
  • سلامت و تقویت تفکر کارآفرینانه و تکنیک‌های حل مساله

درک مفاهیم نوین خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری، مدیریت منابع انسانی و مدیریت رفتار، کشف، خلق و تجاری‌سازی ایده‌ها و فرصت‌های کسب و کار حوزه بهداشت و سلامت و آشنایی با قوانین و مدل‌های کسب و کار حوزه سلامت، نحوه تأمین منابع مالی برخی از سرفصل‌های این دوره را به خود تخصیص داده‌اند.

کلیه دانشجویان و دانش آموختگان حوزه سلامت و علاقمندان به حوزه مدیریت کسب و کار حوزه سلامت می‌توانند برای شرکت در این دوره ثبت‌نام نمایند، ادامه داد: طول دوره حدود ۲۰۰ ساعت شامل (۱۴۰ ساعت حضوری و ۶۰ ساعت پروژه عملی و مشاوره است. البته از ۲۴ خرداد ماه طی روزهای جمعه برگزار خواهد شد.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، استعدادهای درخشان، ثبت نام‌های گروهی و دارندگان طرح‌های نوآور از تخفیف ویژه برای شرکت در این دوره‌ها برخوردار خواهند شد، ادامه داد: علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های “۰۹۱۲۰۱۳۶۴۵۳ و ۰۲۱۲۲۴۳۹۸۷۳” تماس بگیرند و اینکه به وب‌سایت مرکز healthcie.ir مراجعه نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا