Skip to content
فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها

برگزاری نشست فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فرصت ایجاد شده جهت استفاده از آموزش‌های مجازی و غیرحضوری در فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها را بسیار مهم دانست و ایجاد زیرساخت‌های مناسب آن را الزامی برشمرد.

با حضور بعضی از معاونان آموزشی دانشگاه‌ها در وزارت علوم،تحقیقات و فناوری نشستی جهت تحلیل وضعیت و تجهیزات آموزشی دانشگاه‌ها در مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

این نشست صبح روز چهارشنبه ۷ اسفندماه ۱۳۹۸ در معاونت آموزشی این وزارت‌خانه انجام شد.

فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها

در نشست فوق معاونان آموزشی دانشگاه‌های تهران از وضعیت آموزشی دانشگاه خود در شرایط شیوع ویروس کرونا گزارش دادند و نظرات و پیشنهادهای خود را درخصوص نحوه پیش‌برد فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها بیان کردند.

در این نشست معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اولویت اساسی را مراقبت و حفظ سلامت دانشجویان و دانشگاهیان در مواجهه با این بیماری اعلام کرد.

وی در ادامه نیاز به‌وجود آمده برای بهره‌گیری از آموزش‌های مجازی و غیرحضوری در فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها را فرصتی دانست تا به این شیوه نوین آموزشی توجه بیشتری شود وایجاد و توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم را برای توسعه این حوزه ضرورری دانست.

تصمیمات نهایی اخذ شده در این نشست در قالب یک اطلاعیه جهت استفاده کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور انتشار خواهد یافت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا