Skip to content

برگزاری نوزدهمین همایش آموزش علوم پزشکی در اردیبهشت ۹۷

نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود. این خبری است که رئیس مرکز مطالعات آن را بیان کرده است.

همایش آموزش علوم پزشکی

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی با تشریح اقدامات صورت گرفته پیرامون برگزاری نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره شهید مطهری از برگزاری این همایش کشوری در اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ خبر داد.

دکتر عظیم میرزا زاده گفت: مراحل اجرایی این همایش از مهرماه سال ۹۶ با دعوت از کمیته‌های علمی، مشخص کردن چهارچوب همایش و پذیرش خلاصه مقالات در حیطه‌‎های همایش با محوریت تحول و نوآوری در این حوزه علمی انجام پذیرفت.

رئیس این مرکز از برگزاری سخنرانی‌های کلیدی و جلسات موازی به منظور ارائه تجربیات طرح تحول و نوآوری در آموزش پزشکی، کلینیک‌های مشاوره و برگزاری کارگاه‌های مختلف در زمان برگزاری همایش خبر داد.

میرزا زاده بیان کرد: در همایش سال ۹۷ رشد نسبتاً خوبی در پذیرش مقالات داشتیم بطوری‌ که حدود ۷۸۰ خلاصه به دبیرخانه همایش ارسال شد و از این تعداد، ۵۰۰ خلاصه مقاله مرتبط با بسته‌های طرح تحول نوآوری در آموزش پزشکی بودند که در نهایت ۲۴ مقاله جهت ارائه در همایش انتخاب شدند.

وی از بازنگری آیین‌نامه جشنواره شهید مطهری بعد از ۱۰ دوره و ابلاغ به دانشگاه‌های مربوطه خبر داد و بیان کرد: فرآیند داوری مقالات جشنواره انجام شده است که فرآیند نهایی انتخاب فرایندهای برتر با توجه به ۲ مرحله‌ای بودن آن در آینده‌ای نزدیک تکمیل می‌شود. تصمیم بر این است که فضای غرفه‌های جشنواره به صورت کلان منطقه‌ای باشد که ماهیت آکادمیک، فناورانه و دانش‌بنیان آن در جشنواره پررنگ باشد.

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا