Skip to content
بلیط نمایشگاه اکسپو دبی

بلیط نمایشگاه اکسپو دبی

آینده‌نگرترین نمایشگاه جهانی تاریخ، اکسپو ۲۰۲۰، اینجاست! هر کشوری در این نمایشگاه بهترین پیشنهادهای خود را به نمایش می‌گذارد، می‌توانید انتظار داشته باشید که غرفه‌های بسیار ارزشمندی را در اکسپو ۲۰۲۰ پیدا کنید. طرح‌های غرفه‌ها، که بسیاری از آن‌ها از تخیلات با استعداد معماران تحسین‌شده جهانی سرچشمه می‌گیرند – با موضوعات نمایشگاه پایداری، تحرک و فرصت مطابقت دارند. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد برخی از مشهورترین غرفه‌های نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی در رابطه با بخش فرصت بدانید، آورده شده است. هزینه بلیط نمایشگاه اکسپو دبی در سایت این نمایشگاه آورده شده است.

بلیط نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰

تعرفه بلیط های متداول اکسپو دبی ۲۰۲۰

نوع بلیط اکسپوویژگی‌هاقیمت بلیط
بلیط جشنواره (Festive Pass)کارت چند روزه برای بزرگسالان 18 تا 59 سال 27.43 دلار
10 جایگاه هوشمند جهت ورود روزانه
قابل ارتقا به Season Pass با هزینه 150 درهم
ورودی نامحدود تا 31 دسامبر 2021
نیاز به رزرو قبلی برای بعضی روزها
بلیط روزانهبه دنبال کاری برای انجام در طول روز هستید؟ برای یک روز به نمایشگاه بیایید و ببینید چقدر می توانید کشف کنید، تجربه کنید و با آنها روبرو شوید! 12.99 دلار
بلیط 1 روزه برای بزرگسالان 18 تا 59 سال
اعتبار فقط از 7 تا 30 نوامبر 2021
روزهای یکشنبه تا پنجشنبه معتبر است
بلیط فصلیشش ماه برای تجربه 192 کشور و بهترین هنر، موسیقی، معماری، ورزش و تندرستی، علم، فرهنگ و موارد دیگر. 142.91 دلار
ورودی نامحدود برای کل 6 ماه
نیاز به رزرو قبلی برای بعضی روزها
10 جایگاه هوشمند جهت ورود روزانه
بلیط چند روزههیچ روزی در اکسپو مثل قبل نیست! از بازدیدهای متعدد برای سرگرم شدن لذت ببرید، در سراسر جهان غذا بخورید و از همه تجربیات نهایت استفاده را ببرید.56.3 دلار
30 روز متوالی از روز اول استفاده
نیاز به رزرو قبلی برای بعضی روزها
10 جایگاه هوشمند جهت ورود روزانه

انواع بلیط رایگان اکسپو دبی ۲۰۲۰

بلیط‌های رایگان برای کل مدت نمایشگاه به اشخاص زیر تعلق می‌گیرد:

  • کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال
  • دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی
  • افراد با سن بالاتر از ۶۰ سال

شرایط بلیط رایگان

  • تمامی بازدیدکنندگان، از جمله کسانی که واجد شرایط دریافت بلیط رایگان هستند، باید برای ورود به نمایشگاه ۲۰۲۰ بلیط تهیه کنند.
  • بلیط برای دانشجویان را فقط می‌توان از باجه‌های دفاتر بلیط در سراسر سایت نمایشگاه تهیه کرد.
  • کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال برای ورود به سایت اکسپو باید یک بزرگسال (با کارت شناسایی معتبر) همراه داشته باشند.
  • دارندگان بلیط باید مدرکی مبنی بر واجد شرایط بودن برای هر بلیط رایگان داشته باشند.

مدرک شناسایی لازم جهت ورود به نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰

– اصل گذرنامه معتبر با ذکر نام، تصویر و تاریخ تولد؛

– اصل کارت دانشجویی با نام و تصویر برای بلیط دانشجویی.

 

بهترین غرفه‌های EXPO 2020

بیش از ۱۹۰ کشور در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ شرکت می‌کنند. این بدان معناست که بازدیدکنندگان می‌توانند منتظر طیف وسیعی از غرفه‌های اکسپو ۲۰۲۰ باشند.

 

غرفه‌های فرصت

فرصت یکی از سه موضوع اکسپو ۲۰۲۰ است. که با تمرکز بر تشویق استعدادهای طبیعی به عنوان عامل موثر تغییر فعالیت می‌کند. کشورهایی که در بخش فرصت‌ها غرفه‌ دارند که بر جهت دهی آرزوها برای شکل دادن به فردایی بهتر تمرکز می‌کنند.

امارات

ما لیست خود را از بهترین غرفه‌های اکسپو ۲۰۲۰ با غرفه امارات متحده عربی که توسط معمار برجسته سانتیاگو کالاتراوا طراحی شده است شروع می‌کنیم. این سازه از پرنده ملی کشور الهام گرفته شده است – به ویژه شاهین در حال پرواز. این سازه دارای “بالهایی” است که برای تولید انرژی پایدار به سمت بالا و پایین حرکت می‌کنند.

در غرفه نمایشگاه امارات متحده عربی ۲۰۲۰ می‌توان میراث فرهنگی غنی این کشور و همچنین چشم انداز آن برای آینده را مشاهده کرد. این بخشی از تلاش‌های  امارات برای ایجاد جامعه‌ای آینده نگر، مترقی و صلح آمیز است. ۱۵۰۰۰ متر مربع این غرفه مشرف به میدان  الوصل – یکی از پروژه‌های EXPO 2020 در دبی است.

چین

پاویون چین در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ با وفادار ماندن به ریشه‌های خود، مانند یک فانوس سنتی الگوبرداری شده است که از مواد سازگار با محیط زیست با تکنیک‌های نوآورانه ساخته شده است.

یک نمایشگر برجسته، دیوار بیرونی سازه فانوس‌شکل است که برای نمایش اختراع چاپ متحرک نوآورانه چین طراحی شده است. همین موضوع در شب به یک نمایشگر خیره کننده از چراغ‌های دیجیتال تبدیل می‌شود، منظره‌ای که نمی‌خواهید از دست بدهید.

بریتانیا

غرفه اکسپو ۲۰۲۰ بریتانیا که «غرفه شعر» نیز نامیده می‌شود، شاهکاری از طراح و هنرمند بریتانیایی، Es Devlin، OBE است. این سازه برای برجسته کردن  بخش فضایی و هوش مصنوعی در بریتانیا ساخته شده است. این غرفه دراماتیک دارای یک نمای LED درخشان است و به شکل یک پوسته حلزونی است.

غرفه بریتانیا نام خود را با استفاده از هوش مصنوعی برای خلق اشعاری که “پیام نورانی به فضا” را تشکیل می‌دهند، گرفته است. هیجان انگیزتر این است که شرکت‌کنندگانی که از غرفه بازدید می‌کنند می‌توانند در این پیام‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز مشارکت داشته باشند!

 

بلیط نمایشگاه اکسپو دبی

برای دریافت بلیط نمایشگاه اکسپو دبی به صورت رایگان در صورتیکه دانشجو هستید می‌توانید درخواست کارت بین‌المللی دهید. هزینه بلیت این رویداد به صورت فصلی ۱۴۲ دلار و به صورت سی روزه ۵۶ دلار است که برای دانشجویان رایگان خواهد بود.


 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا