Skip to content

بیش از ۱۰ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد برای شرکت در مراسم جشن ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است بیش از ۱۰ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد برای شرکت در مراسم جشن ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند.

مراسم جشن ازدواج دانشجویی

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام این مطلب، با اشاره به اعزام کاروان زوج‌های دانشجویی این دانشگاه به مشهد مقدس، گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در مراسم جشن ازدواج دانشجویی که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند.

ایشان ادامه داد: ۷۰۰ نفر از زوج‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نخست این اعزام‌ها و در قالب ۴ کاروان بزرگ از استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان در روزجمعه ۳ اسفندماه ۹۷ به مشهد مقدس اعزام شدند.

دکتر ابراهیم کلانتری با اشاره به استقبال پرشور مسئولین دانشگاهی و استانی از اعزام کاروان زوج‌های دانشجویی گفت: کاروان‌های دانشجویی در طول دو روز گذشته با استقبال رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولین استانی، خانواده معظم شهدا، اساتادان و دانشجویان از کنار مزار شهدای گمنام آرمیده در واحدهای دانشگاهی به مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهارداشت: کاروان زوج‌های دانشجو روز گذشته پس از ورود به مشهد مقدس به صورت دسته جمعی به حرم مطهر حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) مشرف شدند و ویژه برنامه معنوی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در رواق حضرت زهرا (س) برگزار گردید. زوج‌های دانشجو پس از شرکت در این مراسم در مهمانسرای حرم مطهر حضور یافتند.

ایشان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت تفاهم بین زوجین، مهارت‌های اداره زندگی، فرزند آوری و فرزند پروری، سبک زندگی ایرانی و اسلامی برای زوج‌های شرکت‌کننده در این دوره‌ها خبر داد و گفت: مراسم جشن ازدواج دانشجویی ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز در تالار صبا مشهد مقدس برگزار می‌گردد، همچنین قرار است در این مراسم با حضور رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و هرمزگان از زوج‌های دانشجو با مهریه کم، دانشجویان حائز رتبه‌های علمی برتر و زوج‌های عضو خانواده ارجمند شهدا تجلیل شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ابراهیم کلانتری با اشاره به مراحل بعدی اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد مقدس خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سه کاروان زوج‌های دانشجو از سایر استان‌ها در روزهای ۶، ۹ و ۱۸ اسفند ماه ۹۷ به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا