Skip to content

راه‌اندازی برج فناوری شماره دو دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال آینده

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین حسینی‌تودشکی معاون پژوهشی و فناوری این دانشگاه در سومین نشست صاحب نظران ارتباط دانشگاه و صنعت با توجه به اینکه در دانشگاه امیرکبیر مدل‌های جدید از ارتباط تعریف شده است ابراز امیدواری کرد که این مدل‌ها بتواند ارتباط منسجمی میان دانشگاه با صنعت ایجاد نماید.

تبدیل دانشگاه به نسل های سوم و چهارم

وی تبدیل دانشگاه به نسل‌های سوم و چهارم را برنامه‌های راهبردی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نام برد، یادآور شد: در این راستا تعامل اثرگذار با صنعت و دانشگاه، ارتقا سطح رفاه اجتماعی و درخشش در سطح بین‌المللی و همکاری با دانشگاه‌های بین‌المللی اولویت گذاری کردیم که در این عرصه حوزه‌های اولویت دار ما شامل «آب»، «محیط زیست»، «سلامت»، «انرژی» و ایمنی» است.

ارتباط با صنعت

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه بر این پایه در سال‌های اخیر سعی شده تا ارتباط موثری با صنایع برقرار کنیم و خاطر نشان کرد: علاوه بر آن دومین برج فناوری را در سال آینده “۹۸” راه‌اندازی می‌کنیم که این امر نشان می‌دهد که برنامه‌های دانشگاه به سمت رفع نیازهای صنعتی حرکت می‌کند.  دکتر حسن حسینی‌تودکشی در عین حال تاکید کرد: برای رسیدن به هدف نیازمند تغییر در زیر ساخت‌ها و ذهنیت اعضای هیئت علمی است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا