Skip to content
سهمیه جهت تسهیلات و تغذیه

تخصیص سهمیه جهت تسهیلات و تغذیه دانشجویان آزاد

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از تخصیص سهمیه جهت تسهیلات و تغذیه ویژه دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

احمد حیدری گفت: مصوبات مرتبط با دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدا در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی مطرح و سپس به صحن تلفیق ارجاع داده شد و در نهایت مورد تصویب نمایندگان ملت واقع شد.

وی اعلام کرد: در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد نام دانشگاه آزاد اسلامی در ذیل موسسات و نهادهایی که مشمول آیین‌نامه اجرایی بند (ح) تبصره (۹) ماده واحده قانون بودجه هستند قرار بگیرد تا دانشجویان و هیات علمی تحصیلات تکمیلی این دانشگاه قادر باشند تا خدمات تحقیقاتی خود را در دسترس جامعه قرار داده و از امتیازات این طرح نیز بهره‌مند گردند.

مهندس حیدری بیان کرد: مطلب طرح شده بعدی، قرار گرفتن نام دانشگاه آزاد در لیست طلبکاران دولت است.

مهندس حیدری ادامه داد: طبق قانون دولت باید بدهی‌های خود را به دستگاه‌های خصوصی پرداخت کند. طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، قرار براین شد که نام دانشگاه آزاد نیز در این لیست اضافه شود تا دولت بدهی‌های مربوطه خود را به این دانشگاه پرداخت کند.

سهمیه جهت تسهیلات و تغذیه

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: مصوبه بعدی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، اختصاص سهمیه جهت ارائه تسهیلات و تغذیه ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد بود. این سهمیه در شنوات پیشین به دانشگاه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم تخصیص پیدا می‌کرد که طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، این سهمیه به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز تعلق خواهد گرفت.

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا