Skip to content
فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های دانشجویی

تداوم فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های دانشجویی

مدیر امور هنری و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران درخصوص وضعیت فرهنگی کنونی دانشگاه گفت: علی‌رغم تعطیل شدن دانشگاه‌ها به‌دلیل شیوع ویروس کرونای جدید، فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های دانشجویی و دانشجویان متوقف نشده است.

فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های دانشجویی

دکتر فاطمه خوشنوا اظهار داشت: دست کشیدن از اهداف والای فرهنگی هیچ‌گاه در قاموس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران نبوده و همیشه و در هر شرایطی، انجام فعالیت‌های فرهنگی را ادامه داده و راهی مناسب و متناسب با وضعیت موجود پیدا کرده‌اند.

دکتر خوشنوا ادامه داد: مطابق با پیشنهادی که هفته‌های گذشته از جانب مدیریت ارائه شد و لزوم تغییر ماهیت فعالیت‌های فرهنگی از حالت فیزیکی و حضور در تالارهای دانشگاه، به فضای مجازی و تالارهای گفتگو را به دلیل عدم امکان حضوری دانشجویان گوشزد کرده بود، به یاری خدا توانستیم این موضوع را تا حد زیادی عملی کنیم.

مدیر امور هنری و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان خاطرنشان کرد: بر همین اساس شاهد استقبال دانشجویان جهت گرفتن مجوز فعالیت در فضای مجازی و اجرای برنامه‌های گوناگون هم به‌صورت حضوری و فیزیکی و هم مجازی بودیم که از آن میان می‌توان به برگزاری کلاس‌های زیر اشاره کرد:

  • کلاس‌های تدبر و تفکر در قرآن کریم
  • برگزاری حلقه‌های مجازی کتاب‌خوانی
  • همکاری بسیج دانشجویی و هلال احمر جهت تهیه و ساخت شیلد محافظ،
  • تشکیل کمیته‌های دانشجویی به منظور مقابله با کرونا
  • تولید محتوا درحوزه پیش‌گیری از ابتلا به کرونا
  • انجام فعالیت‌های خیریه و داوطلبانه و اطلاع رسانی کانون‌ها در مورد جذب نیروی داوطلب

https://www.tums.ac.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا