Skip to content
عتبات دانشگاهیان

تمدید مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره بیست و دوم مراسم عتبات دانشگاهیان تا روز یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ از طریق سایت لبیک خبر داد.

عتبات دانشگاهیان

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور اظهار داشت: فرآیند نام‌نویسی دوره بیست و دوم این مراسم از تاریخ ۲۷ بهمن ۹۸ در سایت اینترنتی لبیک به نشانی www.labbayk.ir شروع شده و بنابر برنامه‌ریزی قبلی باید روز شنبه ۳ اسفند ۹۸ فرصت ثبت‌نام به پایان می‌رسید اما این مهلت یک رو تمدید شد تا متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، بتوانند در این مراسم معنوی نام‌نویسی کنند.

وی در ادامه توضیح داد: یک هفته از زمان شروع ثبت‌نام این دوره می‌گذرد و دانشگاهیان از اقصی‌نقاط کشور در قالب گروه‌های متنوع اعزام در سایت لبیک نام‌نویسی نموده‌اند. آمارها نشان می‌دهند که بیشترین ثبت‌نام کنندگان از میان متاهلین و دانشجویان دختر و پسر دانشجو بوده‌اند.

مهلت ثبت‌نام و زمان قرعه‌کشی

وی در پایان افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره بیست و دوم این مراسم، یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ بوده که امکان تمدید مجدد این زمان دیگر وجود نخواهد داشت. همچنین فرآیند قرعه‌کشی هم در روز دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ انجام خواهد شد و نتایج آن از طریق سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت اینترنتی لبیک منتشر خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا