Skip to content
ثبت نام در کنکور ارشد 99

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۹۹

جاماندگان ثبت نام در کنکور ارشد ۹۹ و همچنین پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌توانند از ۱۴ بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند. تا کنون ۴۸۱ هزار دانش‌آموز در این دو آزمون ثبت نام کرده اند.

کنکور ارشد ۹۹

جهت ایجاد فرصت برای داوطلبان جامانده آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ و المپیاد علمی دانشجویی، مهلت مجدد ثبت نام در در روزهای دوشنبه ۱۴ بهمن ماه تا چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه تعیین شده است.

این دسته از داوطلبان می‌توانند در تاریخ ذکر شده به به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نموده وضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

آمار ثبت‌نام کنندگان

  • تعداد کل ثبت نام کنندگان در مرحله اول ثبت نام در دو آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب بوده که از این تعداد ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند.
  • از تعداد کل ثبت نام کنندگان، ۳۲ هزار و ۶۳۲ داوطلب علاقمندی خود را به شرکت در کدرشته دوم اعلام کرده‌اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۲۲ نفر زن و ۱۷ هزار و ۹۱۲ نفر مرد هستند.
  • از میان کل ثبت نام کنندگان در این دو آزمون تعداد هزار و ۷۷۱ داوطلب در بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

زمان آزمون

این دو آزمون طی روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و ذیل ۱۴۱ کد رشته امتحانی برگزار شده و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و مؤسسات دولتی و دانشگاه‌ها و مؤسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان انجام خواهد شد.

تاریخ پرینت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۹ در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ۹۹ بوده که از طریق سایت سنجش قابل دسترس خواهد بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا