Skip to content
دومین جشنواره ایده‌های نوآورانه آموزشی

دومین جشنواره ایده‌های نوآورانه آموزشی

دومین جشنواره ایده‌های نوآورانه آموزشی که تنها جشنواره صرفاً دانشجویی محسوب می‌شود، ۲۷ الی ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

جشنواره صرفاً دانشجویی

دور دوم جشنواره ایده‌های نوآورانه آموزشی، تنها جشنواره دانشجویی است که صرفاً دانشجویان هستند که در آن با یکدیگر رقابت می‌کنند و اساتید و کارکنان امکان حضور و شرکت در این جشنواره صرفاً دانشجویی را نخواهند داشت. به بیان دیگر دانشجویان همه رشته‌های علوم پزشکی شرکت‌کنندگان در این جشنواره خواهند بود.

دانشجویان می‌توانند ایده‌های خود را به این جشنواره ارسال نموده و نیازی نیست که اقدام عملی خاصی در این مورد انجام داده باشند.

دانشجویان علاقه‌مند باید ایده‌های خود را که در راستای رفع یک مشکل و یا بهینه کردن سیستم آموزشی هستند در فرمت و قالب معین به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

ایده نوآورانه آموزشی

در تعریف ایده نوآورانه آموزشی می‌توان گفت که ایده‌ای است که در دانشگاه فرد ارایه دهنده انجام نشده باشد. یعنی امکان دارد این ایده در گوشه‌ای از جهان عملی شده باشد اما شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند همین ایده را تغییر داده و در دانشگاه خود بومی‌سازی کنند.

همچنین اگر یک ایده خاص در دیگر دانشگاه‌های داخل کشور نیز قبلا اجرا شده باشد باز هم فرد می‌تواند با اعمال تغییراتی آن را در دانشگاه خود بومی‌سازی کند.

کلیه ایده‌ها در جشنواره ایده‌های نوآورانه آموزشی بایستی در زمینه «آموزش علوم پزشکی» بوده و بر شش محور زیر استوار هستند:

  • تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی
  • یاددهی و یادگیری
  • ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیأت علمی و برنامه)
  • مدیریت و راهبری آموزشی
  • یادگیری الکترونیکی
  • طراحی و تولید محصولات آموزشی

زمان برگزاری جشنواره ایده‌های نوآورانه آموزشی از ۲۷ الی ۲۹ فروردین ۹۹ خواهد بود.

http://sph.tums.ac.ir/portal/home

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا