Skip to content
حضور در خوابگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

حضور در خوابگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی سال ۹۶ به قبل که نیاز دارند برای انجام پایان‌نامه و رساله خود از آزمایشگاه استفاده کنند، امکان حضور در خوابگاه را خواهند داشت.

حضور در خوابگاه

دکتر علی صباغ‌گل پس از بیان مطلب فوق اعلام کرد: دانشجویان متقاضی حضور در خوابگاه‌ بایستی فرم تاییدیه سلامت داشته باشند. دانشجویان جهت دریافت این فرم می‌توانند آن را از سایت معاونت دانشجویی فرهنگی دریافت کرده و سپس به مراکز جامع خدمات سلامت محل سکونت خود مراجعه و نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بر همین اساس تعداد ۱۴۷ نفر از دانشجویان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد ورودی ۹۶ به قبل از روز شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در خوابگاه‌ها پذیرش خواهند شد.

سایر دانشجویان و اینترن‌ها

دکتر علی صباغ‌گل در مورد سایر دانشجویان توضیح داد: تا اطلاع ثانوی امکان حضور دانشجویان دیگر (به استثناء دستیاران و اینترن‌ها ) در خوابگاه‌ها وجود ندارد و کلاس‌هایشان هم‌چنان به‌شکل غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به فعالیت دستیاران و اینترن‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراکز درمانی از اوایل شیوع ویروس کرونا و استفاده آنان از خدمات خوابگاهی گفت: در این مدت در ورودی خوابگاه‌ها مواد ضدعفونی کننده تدارک دیده شده و همچنین سالن‌ها، راهروها و سرویس‌های بهداشتی نیز هر روز ضد عفونی شده‌اند.

اقدامات بهداشتی و پیش‌گیرانه

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان سخنان خود به برخی از اقداماتی بهداشتی و پیش‌گیرانه این دانشگاه در مقابله با شیوع بیماری کوید-۱۹ در خوابگاه‌ها اشاره نمود:

  • ضدعفونی و گندزدایی سرویس‌های ایاب ذهاب دانشجو به‌صورت روزانه
  • ارائه غذا در سلف‌های دانشجویی به‌شکل بسته‌بندی شده و کاملاً بهداشتی به دانشجویان
  • غربالگری همه افرادی که وارد خوابگاه‌های دانشجویی می‌شوند اعم از دانشجویان، پرسنل تاسیسات، خدمات و سرپرستان خوابگاه در ورودی خوابگاه‌ها با استفاده از دستگاه‌های تب سنجی که در اختیار این مدیریت قرار گرفته است
  • کاهش ظرفیت اتاق‌های خوابگاه‌ها به ۵۰ درصد ظرفیت اصلی

https://www.mums.ac.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا