Skip to content

خبر خوش معاون وزیر علوم “دکتر مجتبی صدیقی” برای دانشجویان در سال ۹۸

خبر خوش معاون وزیر علوم دکتر مجتبی صدیقی برای دانشجویان در سال ۹۸ اعلام شد. معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به خبرهای خوش در زمینه وام دانشجویی گفت: طبق مصوبات جلسه اخیر هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان در راستای افزایش وام شهریه دانشجویان دانشگاه‌ها تصمیم گرفتیم میزان وام شهریه دانشجویی در سال آینده “۹۸” در تمامی مقاطع بین ۳۰ تا ۴۰ درصد و بیشتر افزایش یابد.

دکتر مجتبی صدیقی ، با اعلام این خبر، بیان کرد: مصوبات اخیر هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان خبرهای خوبی را برای دانشجویان در سال ۹۸ دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هیئت امنای صندوق رفاه، اضافه کرد: در این هیئت امنا در جهت افزایش وام شهریه دانشجویان دانشگاه‌ها تصمیم گرفتیم میزان وام شهریه دانشجویی در سال ۹۸ در تمامی مقاطع بین ۳۰ الی۴۰ درصد و بیشتر افزایش یابد. علاوه بر این، وام ضروری دانشجویان از ۶۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان در سال ۹۸ افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بیان کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم با وجود امکانات محدودی که داریم پوشش‌های وام‌های دانشجویی را بیشتر کنیم و درخواست‌های دانشجویان را به بهترین صورت پاسخ دهیم.

دکتر مجتبی صدیقی تصریح کرد: پیش از این در مورد وام شهریه اعتبارات اختصاص داده نمی‌شد اما با هم فکری با مؤسسات بانکی توانستیم در وام شهریه تحرک بیشتری داشته باشیم و این وام در سال ۹۸ رشد بیشتری خواهد داشت.
این خبر خوش معاون وزیر علوم دکتر مجتبی صدیقی به دانشجویان بود.

دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با تمهیدات اندیشیده شده هر دانشجویی که در سال ۹۸ وامی از جمله وام ضروری، وام تحصیلی، وام مسکن و سایر وام‌ها را درخواست کند، بتوانیم به بهترین صورت پاسخگو باشیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا