Skip to content
آرم دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام‌نور کتاب محور و محتوا محور است، بیش از دو هزار و ۵۰۰ کتاب تألیفی دارد.

محمدعلی کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، پیرامون فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه پژوهشی بیان کرد: معاونت پژوهشی دانشگاه پیام نور با توجه به مأموریت و مسئولیت‌هایی که به آن محول شده، در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند ، عمده آنها شامل پژوهش‌های مرسوم در قالب طرح‌های تحقیقاتی، پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در حال انجام است.

محمدعلی کریمی افزود: همچنین این دانشگاه با تخصیص گرنت به اساتید، انتشار نشریات و مقالات در پژوهش فعال است. حوزه فناوری اطلاعات در دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه‌های دیگر بیشتر مورد توجه است. این موضوع با توجه به نوع و شیوه آموزشی ترکیبی که در دانشگاه پیام نور برقرار است، اهمیت ویژه‌ای دارد.

آموزش‌های الکترونیک

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور تأکید کرد:  بخشی ازآموزش‌های دانشگاه در قالب آموزش الکترونیکی و به‌ صورت غیرحضوری و شبکه‌ای است. یکی از این حوزه‌ها LMS است که محتوای الکترونیکی و ارتباطات را برقرار می‌نماید تا مرکز آزمون دانشگاه، آزمون‌های الکترونیکی را به‌ صورت متمرکز در ایران و خارج از کشور برگزار می‌کند، ارتباط مناسبی داشته باشد.

محمدعلی کریمی ادامه داد: بخش سوم  فعالیت‌های معاونت پژوهشی به تدوین و تألیف کتب و محتوای آموزشی مربوط می‌شود. گفتنی است که این دانشگاه کتاب محور و محتوا محوراست  بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کتاب تألیف داخل خود دانشگاه داریم.

محمدعلی کریمی در پایان یادآور شد: سالانه حداقل بیش از ۱۰۰ عنوان تألیف کتاب در رشته‌های مختلف داریم؛آمار بسیار گسترده‌ای است و امیدواریم در سال ۹۸ شاهد افزایش باشیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا