Skip to content

نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی از محل اسکان مردم سیل‌زدگان آق قلا بازدید کردند.

سید مجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی که به نمایندگان دانشگاه آزاد از هیئت رئیسه دانشگاه آزاد برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان و بازدید از روند امدادرسانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مردم آسیب‌دیده به استان گلستان سفر کرده است، عصر روز گذشته با حضور در محل اسکان سیل زدگان آق قلا با مردم آسیب دیده آق قلا دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار ابوالقاسم صفوی فرماندار گرگان گزارشی از روند رسیدگی به وضعیت مردم آق قلا و اسکان آسیب‌دیدگان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان ارائه و از حضور نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل‌زده و محل اسکان سیل‌زدگان ابراز خرسندی کرد.

قدردانی فرماندار گرگان از نمایندگان دانشگاه آزاد

پاسخگویی دانشگاه آزاد در تعطیلات تابستانی

فرماندار گرگان همچنین با قدردانی از کمک های مردمی و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در کمک رسانی به مردم آسیب‌دیده، لوازم شخصی و بهداشتی، لباس به ویژه لباس‌های بچه‌گانه، اسباب بازی کودکان، موادغذایی خشک و کنسرو شده را از مهم‌ترین نیازهای سیل‌زدگان اعلام کرد.

با توجه به بیان ابوالقاسم صفوی ، بیش از ۶ هزار نفر از مردم آسیب‌دیده شهرستان آق قلا و روستای اطراف آن در ۱۴ مکان در شهرستان گرگان اسکان داده شده‌اند.

موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در جریان این دیدار گفت: تاکید دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک رسانی به مردم شریف آق قلا و سایر مناطق سیل‌زده است، برای التیام آلام مردم آسیب‌دیده از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

موسوی ادامه داد: به این منظور بلافاصله پس از دستور مقام معظم رهبری درباره رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان گلستان و تأکید دکتر ولایتی ودکتر طهرانچی مبنی بر کمک‌‌رسانی به سیل‌‌زدگان، روز دوشنبه ۵ فروردین اولین جلسه ستاد مقابله با بحران به ریاست  بیژن رنجبر قائم‌مقام رئیس دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد که بلافاصله پس از آن، بنده به همراه هیئتی از سازمان مرکزی برای بازدید میدانی از وضعیت سیل‌زدگان و روند کمک‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم آسیب‌دیده، عازم استان گلستان شدیم.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: پس از برگشت به تهران و ارائه گزارش سفر به استان گلستان، نیازمندی‌های مناطق سیل‌زده استان گلستان را به واحدهای دانشگاهی اعلام خواهیم کرد تا بتوانیم به صورت برنامه‌ریزی در مرحله اول نیازهای ضروری مردم آسیب‌دیده آق قلا و سایر مناطق سیل‌زده را رفع کنیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا