رفتن به محتوای اصلی
دستورالعمل استقبال از نو دانشجویان دانشگاه آزاد داده شد

دستورالعمل استقبال از نو دانشجویان دانشگاه آزاد داده شد

استقبال از نو دانشجویان دانشگاه آزاد را فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، ابلاغ کرد و دستورالعمل انجام این کار را برای نو دانشجویان داشگاه آزاد اسلامیی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ داد.

استقبال از نو دانشجویان دانشگاه آزاد

در دستورالعمل ابلاغ شده آمده است: با توجه به بند ۴۹ از راه کنش پنجم سند تحول و تعالی دانشگاه مبنی بر تهیه و پیاده‌سازی استانداردها و دستورالعمل‌های مناسب‌سازی و هویت بخشی فضاهای دانشگاهی، ضروری است واحدهای دانشگاهی تمهیدات لازم برای بازگشایی دانشگاه‌ها و استقبال پرشور از نو دانشجویان و استفاده از ظرفیت‌های آنان را مدنظر قرار دهند.

بر اساس این دستورالعمل، ستاد استقبال از دانشجویان زیر نظر شورای فرهنگی دانشگاه با ریاست معاونت فرهنگی و دانش…

بر اساس این دستورالعمل، ستاد استقبال از دانشجویان زیر نظر شورای فرهنگی دانشگاه با ریاست معاونت فرهنگی و دانشجویی و با همراهی بسیج اساتید و دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی و هیات مذهبی و کانون‌های فرهنگی در تمام واحدهای دانشگاهی به منظور استقبال از دانشجویان جدید تشکیل می‌شود.

در این مراسم نو دانشجویان به همراه خانواده خود حضور خواهند داشت.

باید همه برنامه‌های فرهنگی با موضوع مولفه‌های کلیدی هشت گانه از لحظه ورود دانشجو برنامه‌ریزی شود به شکلی که همه این برنامه‌ها نسبت روشن و واضحی با نهادینه‌سازی مولفه‌های کلیدی در فرهنگ دانشگاه داشته باشند.

در این دستورالعمل آورده شده است که از پتانسیل اساتید دانشگاه در انتقال پیام‌های لازم به دانشجویان جدید حداکثر استفاده برده شود.

زمان برگزاری این مراسم هفته دوم تا پایان مهرماه در نظر گرفته شده است که تاکید زیادی بر حضور نودانشجویان و خانواده ایشان است.

در حاشیه برنامه، غرفه‌هایی در نظر گرفته شده است که دانشجویان با بخش‌های مختلف فرهنگی و کانون‌ها و نشریات و بسیج و تشکل‌های دانشجویی آشنا شده و امکان ایجاد ثبت نام و  ارتباط با این بخش‌ها تعبیه شده است.

با توجه به اهمیت سلامت روانی و به منظور استفاده از تمامی خدمات و ظرفیت‌های دانشگاه در کنار سلامت جسمی و بهداشت، مراکز مشاوره در خصوص اهمیت فعالیت انواع خدمات مشاوره از جمله خدمات مشاوره‌ای در فضای مجازی، ضروری است، اطلاع رسانی کامل جهت استفاده از این مراکز صورت گیرد.

جهت دریافت فرم‌ها و اطلاعات مربوط به قوانین و مقررات و برنامه‌های فرهنگی، دانشجویان می‌توانند به آدرس سایت farhangi.iau.ir مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا