Skip to content

اعلام زمان ثبت نام دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی

زمان ثبت نام دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی اعلام شد. ثبت نام برای پذیرش در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی از ۱خرداد آغاز می‌شود و آزمون این دوره تیرماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد‌شد.

شرایط عمومی ثبت نام دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی

  • افرادی که در یکی از رشته‌های علوم آزمایشگاهی بالینی (ایمنی شناسی پزشکی، انگل شناسی پزشکی، باکتری شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، میکروب شناسی پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون) دارای دارای دکتری تخصصی (Ph.D) یا تخصص بوده و پس از فراغت از تحصیل دارای حداقل ۴ سال سابقه کار در رشته تخصصی باشند مجاز به شرکت در این آزمون هستند.
  • دانش آموختگان خارج از کشور در صورتی که عنوان مدرک ارزشیابی شده آنها مطابق موارد اعلام شده باشد و یا دارای کارت و شماره نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی باشند، مجاز به ثبت نام در این فراخوان هستند.

ثبت نام آزمون، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از ۱ تا ۷ خردادماه ۱۳۹۷ فقط به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی صورت می‌پذیرد.

همزمان با تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان باید نسبت به ارسال مدارک اسکن شده خود فقط به صورت اینترنتی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام نمایند.

 

نحوه پذیرش در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی

پذیرش در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (به ترتیب با سهم ۶۰ و ۴۰ درصد) انجام خواهد‌شد.

آزمون کتبی از مباحث تشخیص آزمایشگاهی بالینی کتب مرجع هر یک از رشته‌های تخصصی فوق در حد بخشهای مربوط از کتاب: Henry’s Clinical Diagnosis and Management By Laboratory Methods است که توسط هیات های ممتحنه رشته‌های اعلام شده و به صورت سؤالات چند گزینه ای برگزار می‌شود.

زمان برگزاری آزمون کتبیآزمون کتبی روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق شغلی و علمی داوطلبان انجام خواهد‌شد. جزئیات مربوط به سوابق مورد بررسی در آزمون مصاحبه از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

نتایج آزمون کتبی تا نیمه اول مردادماه اعلام و مصاحبه تا پایان نیمه دوم مردادماه انجام خواهد‌شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا