Skip to content
زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر پیام نور

زمان توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور

زمان کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور سال جاری از روز سه‌شنبه ۱۹ آذر ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور امسال از روز سه‌شنبه ۱۹ آذر ماه توزیع خواهد شد. شایان ذکر است که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ می‌توانید وارد سایت سازمان سنجش کشور شوید.

کلیه داوطلبان متقاضی برای شرکت در جلسه امتحان باید در زمان تعیین شده از طرلیق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اطلاعات شناسایی خود را وارد نمایید. از کارت ورود به جلسه امتحان باید یک نسخه پرینت دریافت نمایید.

داوطلبان با توجه به آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایید.

در صورتی که مغایرتی در اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه امتحان دارید. تا ۲۲ آذر ماه سال جاری به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاًح موارد مورد نیاز اقدام نمایید.

مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور فرآیند برگزاری آزمون فوق از ساعت ۸:۳۰ صبح روز ۲۲ آذر ماه سال جاری شروع می‌شود.

شایان ذکر است که درب ورودی حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد. داوطلبان قبل از ساعت ۸ در جلسه امتحان حاضر باشند.

داوطلبان در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون فوق باید حداکثر تا ۲۸ آذر ماه از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با سازمان سنجش اطلاع دهند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا