رفتن به محتوای اصلی
شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: روسای واحدها و مراکز استانی درمورد شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان دانشگاه آزاد همراهی‌ و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان دانشگاه آزاد

دکتر محمدمهدی طهرانچی: درراستای حفظ سلامتی کارکنان و خانواده بزرگ دانشگاهیان در مقابل ویروس کرونا، روسای استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ تا پایان سال به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایند که کارکنان دانشگاه بتوانند فعالیت‌های خود را به‌صورت شیفتی و یا درصورت لزوم دورکاری انجام دهند.

دکتر طهرانچی درخصوص کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد که از همه ظرفیت خود جهت خدمت‌رسانی به مردم و مساعدت به دیگر مراکز درمانی کشور استفاده می‌کنند گفت: این افراد در این مدت در محل کار خود حضور داشته باشند.

کارکنان پشتیبانی فنی

مطابق با این اطلاعیه، آن دسته از کارکنانی که مسئول پشتیبانی از برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند، برای برگزاری هرچه بهتر این کلاس‌ها و ارائه مشاوره و پشتیبانی فنی، باید در محل کار خود حضور یابند و یا بنابر صلاح‌دید رئیس واحد بصورت دور کاری انجام وظیفه نمایند.

کارمندان مالی و پشتیبانی و حراست

مطابق تشخیص رئیس واحد و با هماهنگی رئیس استان، کارمندان مالی و پشتیبانی و حراست باید به ارائه خدمت ادامه دهند و لازم است دیگر کارکنان بخش‌های سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور نیز با هماهنگی با مدیران مربوطه، به‌صورت شیفتی و دورکاری وظایف خود را انجام دهند.

لازم به‌ذکر است که کلیه بخشنامه‌های صادره از جانب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درمورد مقابله با ویروس کرونا همچنان لازم‌الاجرا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا