Skip to content

فراخوان جذب هیات علمی بهمن ۹۶

برابر اعلام رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، فراخوان ثبت نام متقاضیان عضویت هیات علمی بهمن ماه ۹۶ از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه آغاز شد.

فراخوان جذب هیات علمی بهمن ۹۶

فراخوان جذب اعضای هیأت علمی برای عموم واحدهای دولتی و غیرانتفاعی از ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ۹۶ آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ ادامه خواهد یافت و متقاضیان به مدت ۲ هفته فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

باتوجه به تاخیر پیش آمده در برنامه جدول زمانی فراخوان، این مهلت تمدید نخواهد شد و متقاضیانی که نتوانند تا این تاریخ آمادگی خود را در سیستم ثبت کنند، باید خود را برای فراخوان بعد که در شهریور ۹۷ برگزار می‌شود، آماده کنند.

نوزدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، مربوط به بهمن ۹۶، پس از سه بار تغییر با دستور وزیر علوم به تعویق افتاده بود که از فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه آغاز می‌شود.

محمدرضا رضوان طلب در گذشته درباره دلایل تعویق ثبت نام فراخوان بهمن ماه اعضای هیات علمی گفته بود: دلیل تعویق ثبت نام فراخوان بهمن ماه اعضای هیات علمی، سیاست‌های جدیدی است که مقررشده در این بخش وضع شود. در این سیاست‌های جدید قرار است درباره موسسات آموزشی که مجوز دارند دقت بیشتری شده و مجوزها کنترل و نظارت شوند.

وی همچنین اعلام کرده بودند: موسسات آموزشی که مجوز ندارند و می‌خواهند مجوز بگیرند، بررسی می‌شوند تا اگر با سیاست‌های آمایشی وزارت علوم هم‌خوانی دارند این کار صورت گیرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا