Skip to content

فراخوان دانشگاه تهران برای یازدهمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر

حقانیت دانشگاه تهران

دانشگاه تهران برای یازدهمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر فراخوان داد. اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران جهت ثبت نام و شرکت در این دوره از انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثاگر آغاز شد و این فراخوان تا روز چهارشنبه مورخ ۸ اسفند ماه ۹۷ ادامه دارد.

همایش تجلیل از دانشجویان نمونه

دانشجویان علاقمند به شرکت در این همایش وزین علمی وپژوهشی می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثار دانشگاه تهران جهت کسب اطلاع از شرایط ثبت نام خود اینجا کلیک نمایید.
دانشگاه تهران روال سال‌های قبل این مراسم را جهت تقدیر و نکوداشت مقام شهدا و ایثارگران و فرزندان آن ها در این دانشگاه برگزار می‌کند.
شایان ذکر است مطابق سنوات گذشته، از دانشجویان برگزیده، در یازدهمین دوره همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران ویژه گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان که در دهه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با حضور اعضا هیئت رئیسه دانشگاه، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود و همچنین تجلیل به‌عمل خواهد آمد.
این مراسم با حضور مسئولین دانشگاه و مقامات بلند پایه کشوری برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا