رفتن به محتوای اصلی
قرارداد مولانا میان دانشگاه امیرکبیر و ۱۸ دانشگاه ترکیه

قرارداد مولانا میان دانشگاه امیرکبیر و ۱۸ دانشگاه ترکیه

قرارداد مولانا میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ۱۸ دانشگاه ترکیه منعقد شد و جزئیات آن توسط روابط عمومی این دانشگاه اعلام گردید.

همکاری‌های بین‌المللی

روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر: درراستای تلاش‌های انجام شده برای ایجاد تعاملات گسترده بین این دانشگاه و دانشگاه‌های ترکیه و همچنین با هدف تبدیل دانشگاه امیرکبیر به شاهراه تعاملات با دانشگاه‌های کشور ترکیه و انعقاد نزدیک به ۹۰ قرارداد، در ترم تحصیلی آینده قرارداد مولانا با ۱۸ دانشگاه کشور ترکیه‌ فعال می‌شود.

دانشگاه امیرکبیر توسعه تعاملات بین‌المللی را مهم‌ترین برنامه خود جهت گام برداشتن به سمت دانشگاه‌های نسل سوم انتخاب کرده است و قرار گرفتن در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا در سال ۱۴۰۴ در برنامه راهبردی دانشگاه دیده شده است.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر پروژه ویژه‌ای را جهت ارتباط موثر با دانشگاه‌های کشورهای آسیای و به‌خصوص کشور ترکیه در راستای بین‌المللی‌سازی در دستور کار قرار داده و با انعقاد تعداد بیش از ۹۰ قرارداد با عناوین مولانا و اراسموس پلاس تا حدودی به این مهم دست یافته و فرصت‌های ارزشمندی برای دانشجویان و اساتید فراهم آورده است.

قرارداد مولانا

مطابق برنامه مولانا برای دانشجویان ماهیانه مبلغ ۱۳۰۰ لیر و برای اساتید نیز مبلغی نزدیک به ۵۰۰۰ لیر در نظر گرفته شده است.

افراد علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی می‌توانند به پست الکترونیکی abhary.m@aut.ac.ir در ارتباط باشند.

https://aut.ac.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا