Skip to content
مدیران متخصص برای رفع بحران ها

مدیران متخصص برای مدیریت بحران نیازمندیم

رییس جهاد دانشگاهی اعلام کرد: برای مدیریت بحران به مدیران متخصص نیازمندیم.

وی اعلام کرد: موفقیت‌های به‌دست آمده در این سال‌ها در جهاد دانشگاهی به دلیل وجود مدیران خود باور به‌دست آمده است. بنابراین درصورتی که خواهان پیشرفت هستیم ، ضروری است تحریم را مدیریت کنیم و این عمل به‌دست مدیران متخصص انجام می‌پذیرد.

حمیدرضا طیبی در مراسم افتتاحیه پنجاهمین گردهمایی معاونان پژوهشی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: اکنون که کشور ما در شرایط بحران و تحریم است باید کاری انجام دهیم و ازاین شرایط عبور کنیم.

وی بیان کرد: کشور باید در این شرایط هم اقتدار دفاعی داشته باشد هم اقتصادی.در ادامه افزود: اقتدار دفاعی برای اینکه دشمن حتی در ذهن خود هم تصور آسیب به ما و کشورمان را نکند. اقتدار اقتصادی که لازمه هر کشوری است هم، باید دانش بنیان باشد و برای مردم اشتغال، رفاه و امنیت به ارمغان آورد.

اقتدار اقتصادی ودفاعی باید علمی، فناورانه و دانش بنیان باشد. توان علمی کشور خوب است و و در حوزه فناورانه نیز نشان داده ایم مشکلی نداریم و وضیت تولید فناوری خوب بوده وتوان انجام آن را داریم.

رییس جهاد دانشگاهی ادامه داد: درجهاد دانشگاهی یکی از برترین و پیچیده ترین تکنولوژی که ساخت مته‌های حفاری صنعت نفت است به مرحله تولید رسیده است.

طیبی اعلام کرد:اگر بخواهیم به پیششرفت پایدار برسیم و صاحب فناوری شویم به مواد اولیه و تجهیزات پیشرفته نیاز داریم وهمزمان نمی‌ توانیم هم تولید فناوری کنیم و هم کلیه قطعات و مواد اولیه را خودمان تولید کنیم.

وی اشاره کرد: مووفقیت‌هایی کهه در جهاد دانشگاهی به‌دست آورده‌ایم به دلیل حمایت مدیران خورباور بوده است. بنابراین با برنامه ۵ساله به تمام آرزوها و آمال خود می‌رسیم در صورتی که برنامه‌ریزی کرده و خورباوری داشته باشیم و کارها را به‌دست متخصصان بسپاریم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا