Skip to content
دانشگاه صدا و سیما

پذیرش دانشجوی رشته روزنامه‌نگاری رادیو و تلویزیون دانشگاه صدا و سیما

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما از پذیرش دانشجوی کارشناسی‌ارشد رشته روزنامه‌نگاری رادیو و تلویزیون برای نخستین بار در کشور گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۸ می‌توانند این رشته تحصیلی را در دفترچه انتخاب رشته، برای اولین بار انتخاب نمایند.

پذیرش دانشجوی رشته روزنامه‌نگاری

با توجه به بیان رئیس دانشگاه صدا و سیما، حدود هفت سال قبل دانشگاه صدا و سیما سرفصل‌ها و شرح‌ درس‌های این رشته تحصیلی را در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب رسانده بود اما متاسفانه در این سال‌ها به دلایلی مجوز اجرا از سوی این وزارتخانه به دانشگاه داده نشد.

رئیس دانشگاه صدا و سیما بیان کرد: عدم ارائه مجوز اجرای رشته روزنامه‌نگاری رادیو و تلویزیون باعث شده بود. این دانشگاه به ناچار رشته روزنامه‌نگاری را برای تربیت خبرنگاران رادیو و تلویزیون اجرا کند. برای جبران کمبود آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی آنها دوره‌های ویژه و مهارت‌افزایی داشته باشد، چرا که آموزش‌ خبرنگاران رادیو تلویزیون با خبرنگاران مطبوعاتی متفاوت است.

وی ضمن تشکر از حمایت مسئولان عالی وزارت علوم برای صدور مجوز اجرای رشته روزنامه‌نگاری رادیو و تلویزیون به این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه سازمان صدا و سیما تنها از طریق دانشگاه صدا و سیما نیروی جدید استخدام می‌کند، پذیرش دانشجوی رشته روزنامه‌نگاری رادیو و تلویزیون می‌تواند سبب جذب استعدادهای جدید در حوزه خبر سازمان صدا و سیما شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا