Skip to content
پیراپزشکی و فناوری‌های نوین مازندران

افتتاح دانشکده‌های پیراپزشکی و فناوری‌های نوین مازندران

با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، ساختمان جدید دانشکده‌های پیراپزشکی و فناوری‌های نوین مازندران افتتاح شد.

وزیر بهداشت در سفر دو روزه به استان مازندران و همزمان با دهه مبارک فجر، دانشکده‌های پیراپزشکی و فناوری‌های نوین دانشگاه‌ علوم پزشکی مازندران را افتتاح کرد.

احداث ساختمان این دو دانشکده در محل مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) ساری از سال ۱۳۹۴ و در زمینی به مساحت ۶۳۸۰ متر مربع آغاز شده و هزینه ساخت و تجهیز این دو ساختمان مبلغ ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

فضاهای اموزشی

این ساختمان‌های جدید دارای فضاهای علمی و آموزشی متعددی در راستای ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید این دانشگاه هستند که برخی از آن‌ها در ذیل آمده‌اند:

دانشکده‌های پیراپزشکی و فناوری‌های نوین

سابقه تاسیس و فعالیت‌های این دو دانشکده به شرح ذیل است:

  • دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سال ۱۳۷۱ در جهت ارائه کردن خدمات آموزشی به دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مشغول فعالیت است.
  • دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی این دانشگاه از سال ۱۳۹۶ از طریق پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده است.

از دیگر برنامه‌های وزیر علوم، حضور در دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه و افتتاح سایت برگزاری آزمون‌های الکترونیک و اتاق آکوستیک مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه بود.

این پروژه تنها یکی از ۱۰۰۰ پروژه عمرانی در زمینه سلامت است که در قالب پویش ۲۰۵۰ در سرتاسر کشور افتتاح می‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا