رفتن به محتوای اصلی
چالش فناوری ملی در دانشگاه آزاد

چالش فناوری ملی در دانشگاه آزاد

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی: چهار چالش فناوری ملی با هدف پاسخگویی به نیازهای صنایع کشور در مراکز رشد این دانشگاه برگزار خواهد شد.

چالش فناوری ملی

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی گفت: چالش‌های فناوری بر مبنای رفع نیازهای فناورانه صنایع گوناگون برگزار می‌شوند.

وی افزود: عنوان هر چالش فناوری با توجه به طرح پویش کارآفرینی در واحدهای دانشگاهی انتخاب شده است.

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: در سال جاری در راستای ایجاد الگویی مناسب جهت برگزاری چالش‌های فناوری در استان‌های کشور، در بعضی از واحدهای دانشگاهی که توانسته‌اند طرح پویش کارآفرینی را انجام دهند، چالش فناوری برگزار خواهد شد.

واحدهای دانشگاه آزاد

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در مورد چالش‌های فناوری ملی در واحدهای مختلف دانشگاهی گفت:

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در زمینه‌های فناوری، اطلاعات و ارتباطات، برق، الکترونیک و برخی از رشته‌های مهندسی برگزار کننده اولین چالش فناوری ملی با عنوان «فابام» خواهد بود.
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد پس از آگاهی از نیازهای فناورانه استان چالش خود را در زمینه قطعه سازی در صنایع متفاوت را برگزار خواهد کرد. از جمله زمینه‌های مطرح شده در صنعت قطعه سازی می‌توان به صنایع زیر اشاره کرد:
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بعد از اجرای طرح پویش کارآفرینی و احصاء نیاز و پتانسیل موجود در زمینه رنگ، نخستین چالش ملی خود را برگزار خواهد کرد.
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در حوزه صنعت فولاد و زنجیره تامین و صنایع وابسته به آن نخستین چالش ملی خود را برگزار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا