Skip to content
تخصیص کد پستی 10 رقمی برای استارتاپ ها

کد پستی ۱۰رقمی برای شرکت‌های استارتاپی

با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران به شرکت‌های استارتاپی کدهای پستی ۱۰رقمی اهدا خواهد شد، این شرکت ها برای دریافت باید شرایط لازم را داشته باشند.

این طرح با امضای تفاهم‌نامه‌ای فی مابین شرکت ملی پست و سازمان فناوری اطلاعات ایران در کشور اجرا خوهد شد . تخصیص این کد پستی ها از طربق سازمان فناوری و اطلاعات ایران انجام خواهد گرفت که شرکت‌های استارتاپی باید با این سارمان درخواست بدهند. در واقع تنها شرکت‌های استارتاپی که مستقر در فضاهای اشتراکی و مراکز رشد و شتاب دهنده آغاز گر استحکام زنجیره خلق ارزش و فعالیت اقتصادی این زیست بوم اختصاص پیدا می‌کند.

امضای این تفاهم‌نامه پیرو اجرایی کردن ماده ۱۰ آیین‌نامه نوآفرین در خصوص تبادل الکترونیکی اطلاعات و پاسخگویی الکترونیکی به استعلام‌های موردنیاز دستگاه‌های اجرایی از طریق شبکه ملی تبادل اطلاعات صورت پذیرفته است که اجرا خواهد شد.

اختصاص کد پستی به ازای هر میز در مکان‌های اشتراکی مراکز رشد و شتاب‌دهنده، نقطه آغاز فعالیت‌های بعدی استارتاپ ها در اموری از قبیل کد بیمه، مالیات و غیره خواهد بود. این کد پستی‌ها هیچ تفاوتی با دیگر کد پستی‌ها ندارد و به‌ صورت استاندارد و ۱۰ رقمی به کسب‌وکارهای نوپا اختصاص خواهد گرفت تا بتوانند با جدیدیت و اعظمی راسخ به کارخود ادامه دهند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا