رفتن به محتوای اصلی
حمایت دانشگاه‌آزاد از طرح‌های مربوط به ویروس کرونا

حمایت دانشگاه‌آزاد از طرح‌های مربوط به ویروس کرونا

۳ طرح از دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در سومین جلسه کمیته “ارزیابی طرح‌های فناورانه جلوگیری از کرونا”، مورد تصویب قرار گرفت. دکتر محمدمهدی طهرانچی حمایت دانشگاه‌آزاد را از طرح‌های ملی جلوگیری از شیوع کرونا اعلام کرد.

کمیته ارزیابی طرح‌های فناورانه

عصر روز گذشته سومین جلسه کمیته ارزیابی طرح‌های فناورانه جلوگیری از کرونا از طریق ویدیوکنفرانس برای جمع‌بندی طرح‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به ریاست رئیس دانشگاه آزاد برگزار شد.

در این جلسه دکتر پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و مهندس سیدمحمدجواد صدری مهر سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشتند.

حمایت دانشگاه‌آزاد اسلامی

در جلسه کمیته ارزیابی طرح‌های فناورانه جلوگیری از کرونا، سه طرح دانشگاه آزاد استان اصفهان تصویب شد و مقرر گردید بعد از برطرف کردن کاستی‌های طرح‌ها، پارک علم و فناوری حمایت مادی و معنوی ارائه کرده تا به آمادگی جهت تولید انبوه برسند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه فوق ضمن تأکید بر اهمیت بهره‌گیری جامعه دانشگاهیان از فناوری در مبارزه با ویروس کرونا، آمادگی این دانشگاه را برای پشتیبانی کامل از طرح‌های ملی جلوگیری از شیوع این ویروس اعلام کرد.

کمیته مذکور از تاریخ ۲۰ اسفند سال جاری برای بررسی طرح‌های فناورانه دانشگاه آزاد به‌شکل روزانه برگزار شده و تا زمان ریشه‌کنی کامل بیماری به کار خود ادامه خواهد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا