Skip to content

تولید بالش تنفسی در دانشگاه آزاد تربت حیدریه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه محمد علی علیزاده  از تولید انبوه بالش کمک تنفسی در دانشگاه آزاد تربت حیدریه خبر داد. و تولید انبوه بالش کمک تنفسی محصول شرکت دانش‌بنیان این واحد دانشگاهی در سال ۱۳۹۷ است.  محمد علی علیزاده اظهار کرد: واحد تربت حیدریه در حوزه شرکت‌های دانش بنیان فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده که نخستین محصول آن با عنوان «بالش هوشمند کمک تنفسی رادین» هست که در خط تولید انبوه قرار گرفته و کارخانه تولید آن در حال راه‌اندازی است. بدین صورت در بحث اشتغال و استخدام جوانان کشور بسیار موثر خواهد بود.

جذب دانشجویان خارجی

این مسئول ادامه داد: جذب دانشجویان خارجی از نیم سال گذشته با ۱۰۰ دانشجو از کشورهای همسایه عراق، لبنان و افغانستان در رشته مهندسی اکتشافی نفت در دوره تحصیلی کارشناسی صورت گرفت.

علیزاده افزود: عملکرد دانشگاه آزاد واحد تربت حیدریه از نظر جذب دانشجوی خارجی در سال قبل خوب بود چرا که به

تولید انبوه بالش کمک تنفسی در دانشگاه آزاد تربت حیدریه

 حوزه بین‌الملل ورود کردیم و سال ۱۳۹۷ در نظر داریم این تعداد را به ۳ برابر افزایش دهیم که در صورت تحقق این هدف ۱۰ درصد دانشجویان ما خارجی خواهند بود.

اقدامات برجسته دانشگاه آزاد تربت حیدریه

علیزاده در باره فعالیت‌های برجسته سال قبل واحد دانشگاهی تربت حیدریه اظهار کرد:

  • عقد قرارداد انتقال تکنولوژی با یک شرکت آلمانی در حوزه تولید ماتریس های ابریشمی برای ترمیم بافت های عصبی توسط شرکت دانش بنیان این واحد
  • توسعه گلخانه ها به میزان دوهزار متر و توسعه استخر ذخیره آب و تولید محصولاتی نظیر خیار ارگانیک و تولید گل و گیاه نظیر گل محمدی و گل های زینتی و فراوری عصاره گلبرگ زعفران
  • تعدیل نیرو به میزان ۳۰ درصد و برقراری نسبت کارمند به دانشجو

وی با بیان اینکه این واحد جزو واحدهای سود ده استان خراسان رضوی بوده اعلام کرد: نزدیک به ۱۱ رشته دکتری تخصصی و ۳۲ رشته کارشناسی ارشد در این واحد وجود دارد علاوه بر اینکه مهم‌ترین شاخص سود آوری این واحد تعدیل بخشی از نیروی انسانی آن بوده که امروزه به افتخار بازنشستگی نایل شدند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا