Skip to content

جذب نخبگان هدف ویژه دانشگاه آزاد

علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و امنا در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد بیان کرد: باید جذب نخبگان هدف ویژه دانشگاه آزاد باشد. رئیس هیات موسس و امنا در این جلسه تاکید کرد: ارتقا کیفی فعالیت ها در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی باید محور برنامه‌ریزی و اجرا قرار داشته باشد.

جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد با حضور افراد زیر در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه برگزار شد:

  • علی اکبر ولایتی
  • فرهاد رهبرجذب نخبگان هدف ویژه دانشگاه آزاد
  • معاونین
  • مشاور
  • رئیس دفتر هیئت امنا
  • موسس دانشگاه آزاد

در این جلسه برنامه ها و طرح های عملیاتی برای سال ۱۳۹۷ این دانشگاه با تمرکز برخی کیفی سازی و ارتقا سطح فعالیت‌ها از سوی معاونت‌های مختلف تشریح و ارایه شد.

موضوعات مطرح شده در جلسه

ولایتی در این جلسه تاکید‌کرد: ارتقا کیفی فعالیت ها در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی باید محور برنامه‌ریزی و اجرا  قرار داشته باشد تا بتوان از ظرفیت های دانشگاه در سطح آموزش عالی بهترین بهره برداری را دنبال کرد ،ضمن انکه حوزه‌هایی همچون جذب نخبگان و شفاف سازی در تمامی زمینه ها باید مورد توجه ویژه قرار داشته‌باشد.

رهبر رئیس دانشگاه آزاد هم در جلسه هیات رئیسه بر پیشرفت این دانشگاه در تمامی حوزه ها به خصوص حوزه‌های علمی و پژوهشی تاکید کرد.
در جلسه مزبور معاونان دانشگاه آزاد ضمن ارائه گزارش آماری از عملکرد سال قبل، به تشریح جزئیات برنامه‌ها و طرح های عملیاتی سال ۱۳۹۷ در حوزه‌های خود پرداختند.

رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه و رئیس دانشگاه هم چنین پس از استماع گزارش‌ها و برنامه‌های معاونان، نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص طرح ها و برنامه‌ها ارائه کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا