Skip to content
حمایت از کالای ایرانی ابلاغیه دانشگاه آزاد

حمایت از کالای ایرانی ابلاغیه دانشگاه آزاد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد، حمایت از کالای ایرانی ابلاغیه دانشگاه آزاد را به همه معاونان، روسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی، روسای واحدهای استان، واحدهای جامع مستقل، روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اعلام کرد و تاکید کرد: باید همه کالاهای مورد نیاز‌از تولیدات داخلی کشور تهیه گردد.  

حمایت از‌کالای ایرانی ابلاغیه دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

«با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

پیام نوروزی مقام معظم رهبری در فروردین سال ۱۳۹۷: “همه باید کار کنند و محور هم عبارت است از‌تولید ملی، اگر تولید ملی را همه تعقیب کنند، بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی حل خواهد شد، شعار امسال «حمایت از کالای ایرانی» است.”

با عنایت به منویات و کلام مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۷ مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و لزوم حمایت‌از دانش فنی و تولید داخلی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال و درآمد پایدار، ترتیب و تصمیمی گرفته شود تا ضمن رعایت ضوابط و مقررات دانشگاه، کالاهای مورد نیاز دانشگاه از قبیل تجهیزاتی، بهداشتی، ساختمانی، غذایی و غیره‌از کالاهای داخلی کشورمان تهیه‌گردد.

با توجه به شرایط کنونی کشور و ایجاد اشتغال بیشتر در کشور گامی بلند و سازنده در این جهت توسط مسئولین رده بالا به خصوص دانشگاهیان کشور برداشته شود. بدیهی است دبیران محترم هیات امنای استانی، روسای واحدها و مراکز آموزشی، معاونین اداری و مالی و عامل خزانه‌دار مسئول حسن اجرای این بخشنامه خواهند بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا