Skip to content

گسترش علم در حوزه تولید ثروت با افزایش رشته‌های دانشگاه آزاد

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تاکید بر گسترش علم در حوزه تولید ثروت با افزایش رشته‌های دانشگاه آزاد کرد. رئیس دانشگاه آزاد گفت: واحدهای این دانشگاه برای افزایش رشته‌ها باتوجه به آینده پژوهشی و گسترش علم در حوزه تولید ثروت اقدام نمایند.

فرهاد رهبر گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه محصولات دانش بنیان و فعالیت‌های پژوهشی از ضرورت های ادامه حیات و رسالت دانشگاه است.

سال‌های آینده شاهد افزایش دانشجو خواهیم بود

وی افزود: باتوجه به کاهش جمعیت دانش آموزی کشور، طبیعی اسافزایش رشته‌های دانشگاه آزادت تعداد دانشجویان نیز کم شود، اما در سال‌های آینده شاهد افزایش دانشجو خواهیم بود، چراکه خروجی آموزش و پرورش متقاضی تحصیل در دانشگاه‌ها هستند.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: فعالیت دانشگاه در ۳۰ سال گذشته منحصر به حوزه توسعه آموزش بوده، اما ۳۰ ساله دوم فعالیت‌های این دانشگاه به حسب نیازهای تاریخی و حیاتی کشور به حوزه پژوهش و فناوری اختصاص دارد.

گسترش علم در حوزه تولید ثروت با افزایش رشته‌های دانشگاه آزاد

رهبر تاکید کرد: واحدهای این دانشگاه برای افزایش رشته‌های تحصیلی باتوجه به آینده پژوهشی و گسترش علم در حوزه تولید ثروت اقدام نمایند.

رهبر ادامه داد: توسعه رشته‌های بین رشته‌ای در تحصیلات تکمیلی با محوریت حل مساله و مهارت آفرینی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: هم اکنون حسب رهنمودهای مقام معظم رهبری، رسالت دانشگاه در کمک به تامین توسعه و استقلال میهن، ضرورت حیاتی جامعه دانشگاهی کشور است.

رهبر در انتها یادآوری کرد: تشکیل بانک ایده‌ها، تدوین دستورالعمل‌های تشویقی برای دانشجویان نخبه و صاحبان ایده، ارائه الگوی بازاریابی تضمینی و روش های صحیح نیازسنجی با هدف تبدیل ایده به محصول از بهترین شیوه‌های دست یابی به منابع مالی و درآمدهای غیرشهریه‌ای است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا