Skip to content

افزایش میزان شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی

محمدحسین امید رئیس دانشگاه خبر از افزایش میزان شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی داد. رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: شهریه دریافتی این دانشگاه برای سال تحصیلی جاری حداکثر ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.

شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی

محمدحسین امید در نشست خبری در ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مرکز بین‌المللی آموزش‌های مهارتی در تهران با همکاری کشورهایی چون آلمان، استرالیا و اتریش راه‌‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: این مرکز در زمینه‌های تخصصی در حوزه صنعت، گردشگری و هوا‌نوردی دانشجو می‌پذیرد که دروس ارائه شده در این مرکز به صورت مشترک با دانشگاه‌های خارجی خواهد بود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه تاکید کرد: هم اکنون محل راه‌اندازی مرکز بین‌المللی آموزش مهارتی در تهران مشخص شده و قرار است ابتدا این مرکز در یک ساختمان استیجاری راه‌اندازی و ساختمان دائمی آن احداث می‌شود.

افزایش میزان شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی

امید گفت: شهریه دریافتی این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید حداکثر ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.

وی افزد: این افزایش برای گروه صنعت و کشاورزی حداکثر ۱۰ و برای گروه‌ های مدیریت، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر حداکثر ۵ درصد خواهد بود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان یادآوری کرد: میزان رشد شهریه دریافتی از دانشجویان در سال تحصیلی جدید بسیار کمتر از نرخ تورم خواهد‌بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا